Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 40xx tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 hours ago, Simen1 said:

Demo er forkortelse for demonstrasjon, et demonstrert / framvist produkt, som aldri har vært solgt.

Returvare er noe ganske annet. Det har vært solgt til en sluttkunde, potensielt testet/brukt, og deretter returnert på angreretten, åpent kjøp eller lignende. Et fullt fungerende produkt og dermed ikke reklamert på (feil/mangel).

Enig.

Før i tiden var et demoprodukt alltid et produkt som eks. stod fremme i butikken som kundene kunne se på og fikle med. Gjerne noe personalet brukte for å demonstrere for kunden. Dermed haddet de kanskje litt wear/tear eller at fjernkontrollen var borte/manglet eller ødelagt. Det kunne ha slitasje/mangler på ulike måter. Demoprodukter ble gjerne også ofte brukt på messer og den slags for samme formål.

I dag er denne kategorien vesentlig mer vannet ut. Man bør ha en egen kategori for "Retur" hvor produktet aldri er pakket opp av kunden før det er returnert. Der hvor kunden har brukt produktet som sitt eget før de går til angrefrist så  kreves flere rutiner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

4080 og 4090 Founders Edition er nå mulig å få tak i Norge på proshop.no, men kun via link på nvidia.no

De dukker ikke opp om man søker opp direkte på proshop.

15.590 og 20.999 og de er på lager.

https://store.nvidia.com/nb-no/geforce/store/gpu/?page=1&limit=9&locale=nb-no&gpu=RTX 4090,,RTX 4080&category=GPU&gpu_filter=RTX 4090~1,RTX 4080~1

 

Endret av _R2D2_
  • Liker 7
Lenke til kommentar
2 hours ago, _R2D2_ said:

4080 og 4090 Founders Edition er nå mulig å få tak i Norge på proshop.no, men kun via link på nvidia.no

De dukker ikke opp om man søker opp direkte på proshop.

15.590 og 20.999 og de er på lager.

https://store.nvidia.com/nb-no/geforce/store/gpu/?page=1&limit=9&locale=nb-no&gpu=RTX 4090,,RTX 4080&category=GPU&gpu_filter=RTX 4090~1,RTX 4080~1

 

Nice find :)

Lenke til kommentar
Nizzen skrev (2 minutter siden):

2080ti, men man fikk support fra HÆLLVETTE med det svenske drittfirmaet, som jeg ikkje husker navnet på :p

Akkurat ja 😛 Ja altså, en tidligere kollega fikk vel noe helt annet levert enn sine skjermkort...var helt på styr det greiene der. Ett eller annet  med "river" i navnet?  Tror aldri jeg hørte noe positivt om den gjengen der i hvert fall.

Lenke til kommentar
Mala skrev (2 minutter siden):

Akkurat ja 😛 Ja altså, en tidligere kollega fikk vel noe helt annet levert enn sine skjermkort...var helt på styr det greiene der. Ett eller annet  med "river" i navnet?  Tror aldri jeg hørte noe positivt om den gjengen der i hvert fall.

Digital river kanskje? 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Mala said:

Akkurat ja 😛 Ja altså, en tidligere kollega fikk vel noe helt annet levert enn sine skjermkort...var helt på styr det greiene der. Ett eller annet  med "river" i navnet?  Tror aldri jeg hørte noe positivt om den gjengen der i hvert fall.

Digital River var det ja 🤢

Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (6 timer siden):

Jeg hadde 3090 FE i handlekurva hos nvidia.com høsten 2020. Nølte i 1 min før jeg bestemte for å handle, og da var det utsolgt 😅

Gjaldt å være rask på avtrekken om man ville ha en 30 serie Founders kort ja :D

 

Endret av _R2D2_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...