Theo343 Skrevet 25. april 2022 Skrevet 25. april 2022 (endret) @knutinhMan trenger nå ikke akkurat date den dømte Peter Madsen for å føle seg trygg i et nabolag... Forskning eller ei. Endret 25. april 2022 av Theo343
Hugo_Hardnuts Skrevet 25. april 2022 Skrevet 25. april 2022 lada1 skrev (På 18.4.2022 den 4.48): Tillitsverv også en tid etter utnyttelsen? Ja, det vil jeg mene. Det bør i hvert fall foreligge en del som tilsier at situasjonen, holdninger og vurderingsevne nå er annerledes enn den var da. 2
lada1 Skrevet 26. april 2022 Skrevet 26. april 2022 (endret) Dere fikk vel med dere denne om damen "spredde beina" for Boris Johnson: https://www.dagbladet.no/nyheter/spre-beina-anklager-vekker-harme/75925013 Morsomt ihvertfall. Endret 26. april 2022 av lada1
Atib Azzad Skrevet 26. april 2022 Skrevet 26. april 2022 4 hours ago, lada1 said: Dere fikk vel med dere denne om damen "spredde beina" for Boris Johnson: https://www.dagbladet.no/nyheter/spre-beina-anklager-vekker-harme/75925013 Morsomt ihvertfall. Nå kommer anklagen fra Daily Mail da, så det er foreløpig like troverdig som om noen ropte det ut i gaten en lørdagskveld. Nedrig påfunn dersom det bare er oppspinn, men kanskje nok et fåfeng forsøk fra Boris om å lede oppmerksomheten vekk fra sin seneste fadese. Hvorfor er det morsomt, egentlig? 3
lada1 Skrevet 27. april 2022 Skrevet 27. april 2022 19 hours ago, Atib Azzad said: Nå kommer anklagen fra Daily Mail da, så det er foreløpig like troverdig som om noen ropte det ut i gaten en lørdagskveld. Nedrig påfunn dersom det bare er oppspinn, men kanskje nok et fåfeng forsøk fra Boris om å lede oppmerksomheten vekk fra sin seneste fadese. Hvorfor er det morsomt, egentlig? Jeg bare forestiller meg situasjonen 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå