Theo343 Skrevet 25. april 2022 Rapporter Del Skrevet 25. april 2022 (endret) @knutinhMan trenger nå ikke akkurat date den dømte Peter Madsen for å føle seg trygg i et nabolag... Forskning eller ei. Endret 25. april 2022 av Theo343 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 25. april 2022 Rapporter Del Skrevet 25. april 2022 lada1 skrev (På 18.4.2022 den 4.48): Tillitsverv også en tid etter utnyttelsen? Ja, det vil jeg mene. Det bør i hvert fall foreligge en del som tilsier at situasjonen, holdninger og vurderingsevne nå er annerledes enn den var da. 2 Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 26. april 2022 Rapporter Del Skrevet 26. april 2022 (endret) Dere fikk vel med dere denne om damen "spredde beina" for Boris Johnson: https://www.dagbladet.no/nyheter/spre-beina-anklager-vekker-harme/75925013 Morsomt ihvertfall. Endret 26. april 2022 av lada1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 26. april 2022 Rapporter Del Skrevet 26. april 2022 4 hours ago, lada1 said: Dere fikk vel med dere denne om damen "spredde beina" for Boris Johnson: https://www.dagbladet.no/nyheter/spre-beina-anklager-vekker-harme/75925013 Morsomt ihvertfall. Nå kommer anklagen fra Daily Mail da, så det er foreløpig like troverdig som om noen ropte det ut i gaten en lørdagskveld. Nedrig påfunn dersom det bare er oppspinn, men kanskje nok et fåfeng forsøk fra Boris om å lede oppmerksomheten vekk fra sin seneste fadese. Hvorfor er det morsomt, egentlig? 3 Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 27. april 2022 Rapporter Del Skrevet 27. april 2022 19 hours ago, Atib Azzad said: Nå kommer anklagen fra Daily Mail da, så det er foreløpig like troverdig som om noen ropte det ut i gaten en lørdagskveld. Nedrig påfunn dersom det bare er oppspinn, men kanskje nok et fåfeng forsøk fra Boris om å lede oppmerksomheten vekk fra sin seneste fadese. Hvorfor er det morsomt, egentlig? Jeg bare forestiller meg situasjonen 🙂 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2022 Enda godt dette ikke var Giske eller Enoksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå