Gå til innhold

Anmeldelse: Elden Ring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Eg er ikke så veldig glad i demon souls/dark souls. Eigersund dei fleste men spiller bare litt grann før eg gir meg på grunn av vanskelig/ikke vet hva eg skal gjøre. Er dette spillet også slik eller er det litt lettere siden det er kart på dette spillet?

Lenke til kommentar
Knetten82x skrev:

Hei. Eg er ikke så veldig glad i demon souls/dark souls. Eigersund dei fleste men spiller bare litt grann før eg gir meg på grunn av vanskelig/ikke vet hva eg skal gjøre. Er dette spillet også slik eller er det litt lettere siden det er kart på dette spillet?

Eier dei fleste.. ikke Eigersund 🙂
Lenke til kommentar
Baldini skrev (2 timer siden):

WOW! rett og slett WOW for en flott anmeldelse! Akkurat dette jeg hadde håpet å lese om. Og takk for dere lot en Dark Souls-fan anmelde dette!

Skal spilles på PC i 4k max settings! :)

Hvilken skjermkort, mye ram og cpu har du? 😉

Endret av jendor1
Lenke til kommentar
Knetten82x skrev:
Knetten82x skrev:

Hei. Eg er ikke så veldig glad i demon souls/dark souls. Eigersund dei fleste men spiller bare litt grann før eg gir meg på grunn av vanskelig/ikke vet hva eg skal gjøre. Er dette spillet også slik eller er det litt lettere siden det er kart på dette spillet?

Eier dei fleste.. ikke Eigersund 🙂
Samme her, jeg har bare spillt Dark Souls 2 i ca 1 time... Har veldig lyst å kjøpe dette...
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (Akkurat nå):
LarZen skrev (11 minutter siden):

Hvordan er DualSense støtte i spillet? Helt basic eller har dem gjort det skikkelig?

Vil og vite mer om det der! 😃

Ja jeg sitter på gjerdet hvor jeg skal spille Elden Ring. Skikkelig DualSense støtte betyr PS5. Hvis ikke godt mulig SeriesX pga 6000 poeng i MS Rewards 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
LarZen skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (Akkurat nå):
LarZen skrev (11 minutter siden):

Hvordan er DualSense støtte i spillet? Helt basic eller har dem gjort det skikkelig?

Vil og vite mer om det der! 😃

Ja jeg sitter på gjerdet hvor jeg skal spille Elden Ring. Skikkelig DualSense støtte betyr PS5. Hvis ikke godt mulig SeriesX pga 6000 poeng i MS Rewards 😆

HAr ikke XSX, så vet ha jeg skal spille den på, men vil veldig vite mer om DualS, ja. Hørte de ikke skulle ha 3D audio med, og det liker jeg ikke.
Lenke til kommentar

Booo! jeg krever en 6 av 10 anmeldelse, alle andre steder for dette terningkast 6 eller 10/10, gamer må beholde sin stolte tradisjon med å lage clickbate av slikt og gi det en 6/10, Gamer ødelegger konspirasjonene her nå og det går ikke an.

Man får jo lyst til å spille dette når det får lovprisinger fra hele verden, til og med Putin og Biden er enige om at dette er bra saker, Men jeg vet jo at jeg ikke liker Souls spill.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Gunfreak said:

Booo! jeg krever en 6 av 10 anmeldelse, alle andre steder for dette terningkast 6 eller 10/10, gamer må beholde sin stolte tradisjon med å lage clickbate av slikt og gi det en 6/10, Gamer ødelegger konspirasjonene her nå og det går ikke an.

Man får jo lyst til å spille dette når det får lovprisinger fra hele verden, til og med Putin og Biden er enige om at dette er bra saker, Men jeg vet jo at jeg ikke liker Souls spill.

😂

Lenke til kommentar

Som om ikke jeg var allerede for hypet fra før av.. Ser at det foreløpig er det spillet med høyest score i OpenCritic sin database igjennom tidene.. Når jeg leser anmeldelser fra folk jeg vet har hatt skummelt høye forventninger fra før av og selv de virker å bli helt blåst av banen så blir jeg nesten litt nervøs.. Trodde release var natt til lørdag, ikke natt til fredag så har klart å til og med avtale kveldsjobbing på fredag. Det var jo kjempesmart..

Ny PC med Intel Core i9-12900K, 32GB 5600MHz@CL36 DDR5 RAM, RTX 3090 Strix OC, Samsung 980 Pro 2TB NVME med alt på full custom loop EK vannkjøling ble bygget forrige helg. Dette skal nytes på så god måte som overhode mulig.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
jendor1 skrev:
Baldini skrev (19 minutter siden):

WOW! rett og slett WOW for en flott anmeldelse! Akkurat dette jeg hadde håpet å lese om. Og takk for dere lot en Dark Souls-fan anmelde dette!

Skal spilles på PC i 4k max settings! :)

Hvilken skjermkort, mye ram og cpu har du? 🤔😉

MSI GeForce RTX3090 SUPRIM X - Intel Core i9-11900K - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 32GB - Samsung 980 PRO 7,000 MB/s 5,100MB/s 2TB
Lenke til kommentar
Arodem skrev:
Gunfreak skrev (1 time siden):

Booo! jeg krever en 6 av 10 anmeldelse, alle andre steder for dette terningkast 6 eller 10/10, gamer må beholde sin stolte tradisjon med å lage clickbate av slikt og gi det en 6/10, Gamer ødelegger konspirasjonene her nå og det går ikke an.

Man får jo lyst til å spille dette når det får lovprisinger fra hele verden, til og med Putin og Biden er enige om at dette er bra saker, Men jeg vet jo at jeg ikke liker Souls spill.

 

BakaBerg skrev (10 minutter siden):

Egentlige score 6/10? Skuffa her jeg, håpa på å få litt gratis underholdning med 6/10 her.

Fem år til neste gang vi gjør noe sånt, om vi skal tro konspirasjonsteoriene. 

🤣🤣🤣 Regner med dere har høytopplesning fra de "beste" kommentarene på julebordet deres?
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...