Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bytex skrev (4 timer siden):

Lurer på om Hamilton begynner å lide av "old man driver curse", han har vært med så lenge at løpene er mere rutine enn utfordring, og han blir rundjult av unggutta med masse å bevise.

Mitt inntrykk er at det ofte er mer komplekst enn man skulle tro. Det er f.eks. ingenting som tilsier at Daniel Ricciardo ikke skulle vært en av de beste sjåførene der ute, men gi han en bil med feil karakteristikk og ta bort selvtilliten så har du plutselig jekket han ned 10 hakk.

Lewis Hamilton er helt soleklart et av de største talentene som sporten noen gang har sett, og jeg tror heller det er noe som ikke passer hans kjøring fremfor at talentet forsvant en natt Januar 2022.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja det er jo klart noe med den nye bilen som ikke funker for han. Spesiellt den hoppinga. Tror heller ikke bare han mista alt han har lært på 3 måneder. Husker når han bare var "fjortis" og var gjest i top gear første gang i 2007, han virka mere som en "chav" (britisk råner) enn han er nå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (20 minutter siden):

Jeg tror også at Lewis får den mest eksperimentelle bilen for å hjelpe teamet å finne ut av ting, mens George siden han er ny får en 'safe' setup på bilen for at han kjapt skal få komme seg på plass og sanke poeng. Men Lewis er fortsatt raskere enn Russell. At han henger etter resten har nok mer med bilen å gjøre.

Lewis har nok også sin "greie" der han vil ha bilen spisset til sin stil, litt som Daniel med bremsing, mens George er jo The Shitbox Whisperer etter mange år hos Williams, så han er trolig mer tilpasningsdyktig til en uforutsigbar bil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (1 time siden):

Lewis har nok også sin "greie" der han vil ha bilen spisset til sin stil, litt som Daniel med bremsing, mens George er jo The Shitbox Whisperer etter mange år hos Williams, så han er trolig mer tilpasningsdyktig til en uforutsigbar bil.

Kan nok være litt i det ja. Lewis har jo også hatt dårlige biler, men det er jo så klart en del år siden. Blir nok alt det som er nevnt + at Lewis er eldre og ikke har noe å bevise sånn egentlig. Russell yter kanskje maks + en good del dose flaks.

Over til noe mer morsomt, ny F1 impressions ute. Danny var min favoritt denne gangen.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...