Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult for Perez, selv om han vant utelukkende fordi Ferrari driter seg ut.

..og igjen bekrefter dette at Monaco er en drittbane som ikke er bygd for moderne Formel 1. Til det er marginene altfor små og hele løpet baserer seg kun på dekkskiftestrategi og flaks der kvalifiseringen i mye større grad avgjør løpet. Som forventet ble dette en snoozefest selv på tross av regn.

Endret av Retroman
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (4 minutter siden):

For min del ble det ingen snoozefest, de siste 15 minuttene hadde jeg farlig høy puls, men kan ha noe å gjøre med at jeg hadde inne en yolo bet på Perez P1 😅

 

Sitat

men kan ha noe å gjøre med at jeg hadde inne en yolo bet på Perez P1 😅

This..

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (9 minutter siden):

Det snakkes mye om at det er så mye glitter og glamour i Monacco, men hvor er det? Jeg har ikke sett noe til det. 

De har jo ikke kamera inne på yachtene og de dyre leilighetene og private festene. Tror nok man må være der for å oppleve det. Det nærmeste vi kommer er å se festene på marinaen. Og så var det jo tross alt dårlig vær, litt flere babes som soler seg ute når det er sol i Monaco :). Det er en plass der man fort føler seg fattig om man ikke er styrtrik når man reiser dit.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (2 timer siden):

De har jo ikke kamera inne på yachtene og de dyre leilighetene og private festene. Tror nok man må være der for å oppleve det. Det nærmeste vi kommer er å se festene på marinaen. Og så var det jo tross alt dårlig vær, litt flere babes som soler seg ute når det er sol i Monaco :). Det er en plass der man fort føler seg fattig om man ikke er styrtrik når man reiser dit.

Nei, men glamouren er en av de få tingene de kan spille på. De står for produksjonen selv. De burde fått publisert en masse filmer/bilder fra ymse kjendiser. Noen innslag fra kongefamilien der. Intervju med tidligere førere. De burde skapt en følelse av at der vil jeg virkelig være. Jeg fikk for noen år siden, til en rund bursdag, to biletter til valgfritt f1 løp. Monacco var jo det åpenbare valget i følge faren min. Men det appelerer lite til meg. Synes faktisk Miami fikk det bedre til en Monacco, selv om amerikanerene er ganske så glorete.

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (1 time siden):

 

Før og etter løpet så kan de fint gjøre det. Så lenge de dropper det under selve løpet. Miami var alt for glorete og det ble alt for lite fokus på racing og mer på hvor harry Miami var. Det ble understreket med han fyren som intervjuet de etter løpet (ja jeg vet han er fra motorsport, det hjalp lite). De filmer allerede kjendisene ganske mye under løpet synes jeg, og håper ikke de øker dette noe. Det er fortsatt en sport og det er bilene, sjåførene og pit-crewet som er i fokus. Så kan heller det andre være for de som faktisk er der.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (10 minutter siden):

. De filmer allerede kjendisene ganske mye under løpet synes jeg, og håper ikke de øker dette noe. Det er fortsatt en sport og det er bilene, sjåførene og pit-crewet som er i fokus.

Helt enig. Men det er ganske mange timer utenom løpet som kan fylles.

Lenke til kommentar

Helt katastrofalt! Og det var alt som skulle til: en teamleder med panikk og/eller manglende oversikt og vipps: farvel P1. Satser på at Red Bull sitter og nipper til Ferrarirøde drikkebokser i neste løp og skåler mot Ferrraripaddocken.

Baku ser jeg frem til: ingen klar favoritt da tidligere vinnere har vært Ricciardo (2017), Hamilton (2018), Bottas (2019) og Perez (2021). Blir vel kaos igjen, mye fart med noen tekniske harde svinger, et snevert område ved tårnet der, og noen steder med høy fart. Aserbajdsjan er et primitivt, menneskeundertrykkende, korrupt drittland, men Formel 1 løpet er bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...