Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 19, 20 og 21


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Pallehysa skrev (Akkurat nå):

Kne plantinga var der ikkje. Og isolert sett kan ein forsvare straffa. Men VAR har ingenting med å gå inn der og overprøve dommeren. Det viste dei i første omgang.

Synes det var helt greit av VAR jeg. Ble riktig avgjørelse til slutt, og det er det VAR er til for. Problemet er de andre gangene de ikke gjør det, så det ikke blir noen kontinuitet.

Aller helst burde diven etterpå diskvalifisere Silva fra å få straffe, men det er det vel ingen regel for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Synes det var helt greit av VAR jeg. Ble riktig avgjørelse til slutt, og det er det VAR er til for. Problemet er de andre gangene de ikke gjør det, så det ikke blir noen kontinuitet.

Aller helst burde diven etterpå diskvalifisere Silva fra å få straffe, men det er det vel ingen regel for.

Er inkonsistensen her folk klager på. Det blir ikkje riktig å ta nåken, og la nåke gå. Då er det ikkje ein riktig avgjersle. Ein må velge ei linje og holde seg der.

Enten straffe på begge. Eller ikkje straffe på nåken. Det hadde vært greit av VAR.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (1 minutt siden):

Ikke at jeg har mye sympati for arsenal, men synes det er skikkelig ekkelt å juble hemningsløst for at motstander får rødt kort slik city spillerne gjorde.

City er vel toppen av hatlista mi. Oljedopa, plastikk som sparker etter spillere uten å få gult. Ekkelt lag tvers igjennom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (4 minutter siden):

Ikke at jeg har mye sympati for arsenal, men synes det er skikkelig ekkelt å juble hemningsløst for at motstander får rødt kort slik city spillerne gjorde.

Enig, men han prøvde jo ødelegge straffemerket før straffa som er ganske kynisk. De synes vel det var fortjent.

Lenke til kommentar

Storkamp like rundt hörnan. 

Lukaku er vraket fra Chelsea-troppen etter å ha kritisert Tuchel offentlig.

1102203162_Skjermbilde2022-01-02kl_16_56_46.thumb.png.b0ed496385eeb17e4199de9cffa676ef.png

Liverpool har noen mangler. Robertson er suspendert, Alisson, Firmino og Matip har fått korona, og skader på Elliott, Origi og Phillips. 

Chelsea mangler minst like mange viktige menn. James, Chilwell, Christensen, Werner og Loftus-Cheek er alle ute i tillegg til Lukaku.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...