Gå til innhold

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2021


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjalottløk skrev (8 minutter siden):

Tipper du tenker på 65"? Er helt sikker på at denne gikk til 15k eller 16k, men mulig hukomelsen min spiller meg et puss. Finner ikke noe historie på den heller, gjør du? Husker ihvertfall at CX gikk for mindre enn hva vi har sett på årets BF.

Jeg vet det fordi jeg kjøpte CX 65" forrige black friday. Den kostet 20k, men fikk 1000,- ekstra for å bytte strømleverandør.

16k er vel tilbake til historiske gode nivå igjen? 65" C9 gikk for det året før tror jeg.(med mindre det var 13k?)

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Just now, Nimrad said:

Det var litt det som var spesielt i fjor. Det kom bedre tilbud senere på våren. Året før på C9 var BF-tilbudet det beste vi så før de var utsolgte.

Nja. Er vel litt vanskelig å forutse, men jeg har inntrykket av at man ser bedre priser på slutten. I fjor så hadde man jo DNB-kampanje som gikk samtidig med LG OLED. Skal bli spennende å se om man får det samme i år, men jeg har mine tvil.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Labelle said:

Jobber selv i butikk. Kjeden vår valgte å ha 2 ukers "black week". Likevell kommer alle innom på fredagen å stresser å tror det er "superpriser" 😆

Hvorfor kan man ikke bare ha BF og droppe alle de andre dagene?

Med unntak av butikker som ikke har nettsalg som jeg forstår at gjerne vil spre det ut litt. For nettsalg er det enklere med 1 dag.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Just now, Labelle said:

Det er mye press og forventninger. Også er det lettere å slå sammen til en kampanjer istedenfor for alle disse "singels day", cyber mondey osv. Vi har konkurrenter. Og de bestemmer litt når vi må begynne 

Der er jeg enig. Det har blitt alt for mange merkelige tilbudsdager. Nå kommer vel snart "single with no kids day".

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (56 minutter siden):

Hvorfor kan man ikke bare ha BF og droppe alle de andre dagene?

Med unntak av butikker som ikke har nettsalg som jeg forstår at gjerne vil spre det ut litt. For nettsalg er det enklere med 1 dag.

Pga Korona har vel myndighetene oppfordret til å spre handelen for å hindre at kundene står oppi hverandre slik BF gjerne er andre år.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er en lettelse med en hel uke i stedet for en stressende dag. Håper det forblir sånn. Sånn for miljøets del så senker det stress og impuls-nivået noen hakk så man rekker å tenke over om man egentlig trenger det, eller om det passer som gave.

Men i år som tidligere år har jeg sikkert brukt så mange timer på å følge med på tilbudstråder og reklame fra alle kanter at det neppe er særlig lønnsom bruk av min tid, sammenlignet med bare å jobbe disse timene som overtid og kjøpe varer til normalpris. I år endte jeg bare opp med 2 stk musematter. :(  Kan trøste meg med å kalle det for green friday..

Lenke til kommentar
2 hours ago, Simen1 said:

Jeg synes det er en lettelse med en hel uke i stedet for en stressende dag. Håper det forblir sånn. Sånn for miljøets del så senker det stress og impuls-nivået noen hakk så man rekker å tenke over om man egentlig trenger det, eller om det passer som gave.

Men i år som tidligere år har jeg sikkert brukt så mange timer på å følge med på tilbudstråder og reklame fra alle kanter at det neppe er særlig lønnsom bruk av min tid, sammenlignet med bare å jobbe disse timene som overtid og kjøpe varer til normalpris. I år endte jeg bare opp med 2 stk musematter. :(  Kan trøste meg med å kalle det for green friday..

 Jepp, er det at man får et tilbudsmas hele uken fremfor å sette av noen timer én kveld som var tanken min. Men jeg skippet hele greia i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...