Gå til innhold

Kan Komplett lage gamingmus? 


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
47 minutes ago, Thor. said:
1 hour ago, Bjoolz said:

Halv pris nå. Kanskje Komplett så anmeldelsen?

Det viser vel egentlig hvor stor profitt Komplett har på produktet?

Det er jo det som er litt av ideen bak disse merkene til butikkene og re-branding.

Komplett har klart å bygge opp sitt eget slikt merke som ser ut til å ha nesten like høy anseelse som mange av de etablerte. Det er tydelig at de vet hva de driver, men jeg tenker at man kommer langt med litt RGB og kule modellnavn når man skal appellere til mange unge gamere. Setter det selvsagt litt på spissen her, men det er interessant å se trenden. Sier nødvendigvis ikke at produktene er dårlig, men at det er høy fortjeneste på dem er det liten tvil om.

Endret av Sjalottløk
Lenke til kommentar
Vegard# skrev:
sedsberg skrev:

Trekk for for lite LED-lys faktisk.

Trekk for at man ikke kan velge rødfarge på en mus med RGB synes jeg er helt på sin plass. Det jeg stusser mer på er at den har fått pluss i margen for "mye RGB-lys". Dette er ikke en positiv ting i manges øyne.
Grunnen til at musa får pluss for det er jo at mange likar RGB-lys, og denne implementeringa er ganske god. Du kan alltids slå av lyset viss du ikkje gjer det.
Lenke til kommentar

Holder meg langt unna. Ikke nødvendigvis en dårlig mus, men det er så mye som man vet er bra/greit til den prisen at man ikke hopper på noe som dette med mindre man bare er nysgjerrig og ikke bryr seg om å eventuelt kaste bort noen hundrelapper. Hva slags lys musa har er det siste jeg tenker på når jeg skal ha ny gaming mus.. form, type tracking og holdbarhet i knapper og skids er viktigere. Men unga kan man jo lure når som helst med flashy rgb lys og greier. Corsair og Logitech er stort sett det jeg faller på. Før var det Razer, har ennå en Razer Copperhead fra tidlig 2000 som fungerer like bra som da den kom, men den har ikke akkurat bra dpi (fra den tiden da dpi faktisk hadde litt mer å si), det kan man glemme med de nye Razer greiene. Hadde en ambidextrous Razer som var digg, men knappene sluttet å fungere etter 2 mnd med litt fps spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...