Gå til innhold

Mukbang! Frotseunderholding


xrays

Anbefalte innlegg

Ser at det popper opp med mukbang på Facebook. Det er greit når folk spiser masse og de klipper video og flytter kamera hele tiden da forstår man at de klipper vekk at de spytter ut maten for å fortsette å frotse. 

 

Det jeg ikke skjønner er når det er lynne jenter fra Korea som spiser noe enormt og videoen har ikke klipping. Noen som vet hva i verden de gjør dette? Eneste jeg ser for meg er at de må kaste opp alt etterpå. Noen som kjenner til triksene? 

Endret av xrays
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det handler om å engasjere folk mest mulig med å pumpe ut alskens med søppel som er designet for å fremprovosere reaksjoner, akkurat som du beviser nå. Trikset er å ikke bite på sånt, men å aktivt unngå det sånn at du ikke mater trollene som gjør slikt for å tilrane seg oppmerksomhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
vidor skrev (7 timer siden):

Det handler om å engasjere folk mest mulig med å pumpe ut alskens med søppel som er designet for å fremprovosere reaksjoner, akkurat som du beviser nå. Trikset er å ikke bite på sånt, men å aktivt unngå det sånn at du ikke mater trollene som gjør slikt for å tilrane seg oppmerksomhet.

Tilrane oppmerksomhet? Mate trollene? Hva mener du med det? Etter mitt syn er det ikke noe galt i å la seg underholde av det. Mange tjener penger på det også. Det er vel ikke galt i å tjene penger på sin egen kreative måte. 

Lenke til kommentar

Jeg syns slike kan være underholdende og avslappende å se på før jeg faller i søvn for eksempel. Å blande inn at mennesker sulter og at vi kaster for nye mat har ikke noe med dette å gjøre!

.. Men Hvordan i all verden..

Hva er trikset når de ikke gjør synlige klipp slik at de kan spytte ut maten, men bare stapper ustoppelig innpå. Og er tynne som stre og stapper i mange omganger. 

Som her for eksempel. 

 Det lurer jeg veldig på! 

 

https://www.facebook.com/korean.yum/videos/562968398247879/

 

https://www.facebook.com/PriyankaMody2/videos/545541903234590/

 

Endret av xrays
Lenke til kommentar
xrays skrev (8 minutter siden):

Hva er trikset når de ikke gjør synlige klipp slik at de kan spytte ut maten, men bare stapper ustoppelig innpå. Og er tynne som stre og stapper i mange omganger.

Trikset er antakelig at det måltidet er alt de spiser den dagen, og kanskje dropper de å spise neste dag også. 🤷🏼‍♂️

Lenke til kommentar
henrikwl skrev (14 minutter siden):

Trikset er antakelig at det måltidet er alt de spiser den dagen, og kanskje dropper de å spise neste dag også. 🤷🏼‍♂️

Ser den, men noen stapper ekstremt og har egen mukbank kanal slik at de avgivelig overspiser hyppig nokså store mengder, regner med de  kaster det opp men likevel.. Noen ganger er det såpass store mengder at det virker som en umulighet der de kaster i seg maten og rått tempo. Som fx de eksemplene over her er et par damer fra, Asia som spiser raskt og mye og er syltynne.

Endret av xrays
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...