Jump to content
anonymus01

Veldig lange negler på mann

Recommended Posts

Til syvende og sist. Ikke la deg affisere av hva andre mener, gjør som du vil om det er negler, tattoveringer eller piercinger. Og når man spør om andres mening må man være forberedt på å få noen svar man ikke liker.

Edited by Theo343
  • Like 1

Synes neglene dine er flotte. De ser rene og fine ut.La de gjerne vokse lengre uten at andre skal blande seg borti det. Det er din sak. Fint om du legger ut oppdaterte bilder på negleveksten enten her på forumet eller via en annen link. Artig å følge med. Takk.

Hvordan klarer du å bruke tastaturet egentlig? Tenker dette gir en stor utfordring for å kunne tørke seg bak. Du kan ikke bruke hansker. Hvordan funker det å pille seg i nesen det blir vel fort neseblod av slikt? Synes dette virker veldig feminint, du har vel aldri tatt i en hammer tenker jeg. Du skal ha for at du klarer å la være å bite negler, den er nemlig lei. Er det ikke på tide å forsikre de neglene der? Vil tro hygiene er ekstra viktig med lange negler. Hvorfor har vi mennesker negler egentlig? Jeg husker en gang jeg lot lillefingerneglen gro en stund men mine negler er ganske tynne så den bristet vel etter ca. 1 cm. Enig i at falske negler ikke er noe spesielt kult.

https://www.vagabondjourney.com/why-chinese-men-grow-long-fingernails/

• Like 1

Gjest Baardsen skrev (3 timer siden):

Hvordan klarer du å bruke tastaturet egentlig? Tenker dette gir en stor utfordring for å kunne tørke seg bak. Du kan ikke bruke hansker. Hvordan funker det å pille seg i nesen det blir vel fort neseblod av slikt? Synes dette virker veldig feminint, du har vel aldri tatt i en hammer tenker jeg. Du skal ha for at du klarer å la være å bite negler, den er nemlig lei. Er det ikke på tide å forsikre de neglene der? Vil tro hygiene er ekstra viktig med lange negler. Hvorfor har vi mennesker negler egentlig? Jeg husker en gang jeg lot lillefingerneglen gro en stund men mine negler er ganske tynne så den bristet vel etter ca. 1 cm. Enig i at falske negler ikke er noe spesielt kult.

https://www.vagabondjourney.com/why-chinese-men-grow-long-fingernails/

Han får Gjest Baardsen til å skrive for seg som sekretær, men Baardsen tar vel tastaturet og gir til den gamle enken.. ellns.

Det var en spøk da, er vel flere yrker eller livsstiler der man kan ha negler... Særlig i Norge.

Edited by Gouldfan