Gå til innhold

Intel 12 serie Alder Lake cpu


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rasket med meg Dominator-brikkene i går, i tilfelle det ikke skulle være mulig å oppdrive noe annet. De kom i dag, så da har angrerettsperioden allerede begynt å tikke. Venter egentlig på tester av CPUen før jeg vet om alt går i retur. Kjedelig med NDA samme dag som produktet blir lansert.

 

IMG_0048.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Astr00 said:

Rasket med meg Dominator-brikkene i går, i tilfelle det ikke skulle være mulig å oppdrive noe annet. De kom i dag, så da har angrerettsperioden allerede begynt å tikke. Venter egentlig på tester av CPUen før jeg vet om alt går i retur. Kjedelig med NDA samme dag som produktet blir lansert.

 

IMG_0048.jpg

De var jo svindyre i forhold til mye annet, selv med rabatt kostet de 3500kr så jeg kansellerte min, tiden får vise om det var dumt.

Har G.skill 5600 til 3700kr fra proshop bestilt og kingston 5200 fra multicom til 2900kr med eta 9.Nov

 

Får følge med på netonnet/svindelkjøp/power , der kan man kjøpe med 50-60 dager fri retur

Endret av shinsengumi
Lenke til kommentar

Jeg tok kontakt med Arctic gutta i dag angående kjølebracketer til den nye socketen, de vil åpne for å registere seg for LGA1700 bracket 1.november via skjema på nettsiden dems.
For å få denne tilsendt må vise til kvittering av arctic cooler og ny intel cpu om jeg skjønte det riktig for å få den levert :)

Endret av Garvis
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Garvis skrev (22 minutter siden):

Jeg tok kontakt med Arctic gutta i dag angående kjølebracketer til den nye socketen, de vil åpne for å registere seg for LGA1700 bracket 1.november via skjema på nettsiden dems.
For å få denne tilsendt må vise til kvittering av arctic cooler og ny intel cpu om jeg skjønte det riktig for å få den levert :)

Det skjema har nå vært der en stund allerede.

 

Eller var før.

 

https://support.arctic.de/en/lga1700_upgrade_kits

 

 

 

 

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...