Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Robot klipper, billig type?


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med de billigere versjonene? Er nok mange fallgruver å gå i her, så ønsker å sjekke erfaringer. Saken er at min mor vurderer robot klipper til en helt flat og liten plen(Tipper ca 250kvm). Altså trengs ingen super maskin, men tenker at disse aspektene er viktige:
-Klipper fint
-Enkel å operere(siden det er til min mor..)
-Tåler en del regn(Vestlandet)


Så, noen med greie erfaringer til de billigere typene?

 

EDIT: legger ved ett bilde av plenen til referanse

Screenshot_20210809-175503.jpg

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker helt topp. Vi har en hageflekk i et sentralt rekkehus type liten og helt flat og vår landxcape-klipper til 4000,- på tilbud funker helt topp den. Uten særlige hindringer og strabasiøs topografi er robotklipper en no-brainer spør du meg. Tar lite plass og klipper helt fantastisk sammenlignet med manuell klipp. Litt styr å sette opp tråd osv, men veldig verdt det.

edit: Den jeg linker til har regnsensor, så den venter til regnet er over før den klipper.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (17 minutter siden):

Funker helt topp. Vi har en hageflekk i et sentralt rekkehus type liten og helt flat og vår landxcape-klipper til 4000,- på tilbud funker helt topp den. Uten særlige hindringer og strabasiøs topografi er robotklipper en no-brainer spør du meg. Tar lite plass og klipper helt fantastisk sammenlignet med manuell klipp. Litt styr å sette opp tråd osv, men veldig verdt det.

edit: Den jeg linker til har regnsensor, så den venter til regnet er over før den klipper.

Ja vi så på den, men ser den er helt manuell. Altså ikke tilkoblet nett etc. Dette kan by på problemer for mor med teknologiallergi 😅 Worx kan kobles til nettet slik at jeg sannsynligvis sparer meg noen turer for å 'fikse' den om det kan gjøres over nett. Men ser denne har gode tilbakemeldinger til å være så billig! Takk for tipset:)

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (2 minutter siden):

Ja vi så på den, men ser den er helt manuell. Altså ikke tilkoblet nett etc. Dette kan by på problemer for mor med teknologiallergi 😅

Er det ikke nettopp en «dum» en hun burde ha da? Den krever jo «ingenting» av apper eller manuelle innstillinger. Du setter dato, klokkeslett og PIN-kode første gangen og så går du vekk og tenker ikke mer på den. Kjører så hver dag automatisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Noe sier meg at man bør kjøpe i den butikken som har lengst åpningstid og behandler garanti/reklamasjoner på en god måte. I enkelte tilfeller kan det bli månedlige besøk gjennom sommerhalvåret.

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (13 minutter siden):

Er det ikke nettopp en «dum» en hun burde ha da? Den krever jo «ingenting» av apper eller manuelle innstillinger. Du setter dato, klokkeslett og PIN-kode første gangen og så går du vekk og tenker ikke mer på den. Kjører så hver dag automatisk.

Ja det er ikke for hennes del jeg ønsker WiFi, men for min. Slik at når hun ringer og spør hvorfor den gjør slik eller ikke slik så kan jeg se status på nettet før jeg kjører bort:) Worx har auto program så hun skal ikke gjøre noe når den er satt opp:) 

Så det er mest for egen del ved feilsøking.

Lenke til kommentar
KriZZ skrev (6 minutter siden):

Husqvarna, McCulloch og Gardena vil alle være en sikker vinner.

 

Er du heldig kommer det noen kampanjer nærmere høsten og da kombinert med supertilbud på clas med DNB vil du kunne få en ganske god rabatt :) 

Ja det er nok sant, men virker som spesielt worx tilbyr mange ekstra funksjoner til en rimelig pris. Og de har relativt bra tilbakemeldinger etter hva jeg ser.

 

Akkurat denne gangen skal det kjøpes nå, helst i går. Så Vanskelig å vente på tilbudene:)

 

Tror nok det blir en worx m500, evt s300 men den er det ingen som har inne akkurat nå.

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (3 minutter siden):

Ja det er nok sant, men virker som spesielt worx tilbyr mange ekstra funksjoner til en rimelig pris. Og de har relativt bra tilbakemeldinger etter hva jeg ser.

 

Akkurat denne gangen skal det kjøpes nå, helst i går. Så Vanskelig å vente på tilbudene:)

 

Tror nok det blir en worx m500, evt s300 men den er det ingen som har inne akkurat nå.

Ser den :)

 

Jævlig synd dette var utsolgt, for desidert tidenes beste tilbud på robotklipper: https://www.plantasjen.no/robotklipper-mcculloch-rob-s400-525161.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...