Gå til innhold

Skroter Doom Eternals planlagte Invasion Mode på grunn av pandemien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orket aldri å spille Eternal ferdig altså, jeg sier det, syns dette var skuffende greier. Ble litt for mye av det gode..og soundtracket faller stort sett helt igjennom sammenlignet med det herlige pumpende, og slagkraftige soundtracket vi fikk i 2016.. Det låter rett og slett komprimert og uten noen form for dynamikk. Kjipt og slitsomt.

 Men nå skar det seg helt mellom Mick Gordon og ID da, så utviklerene gjorde vel det de kunne med materialet de hadde for hånd.

Jeg gir det muligens en ny sjanse nå som det har fått støtte for RT og litt sånt snacks.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
bat-fan skrev (48 minutter siden):

Hvorfor er det så mye doom eternal hat her?

Er det mye hat? Jeg er bare skuffet over retningen de tok med spillet, og likte det forrige bedre. Jeg syns det er saklig bra at franchises igjen lever og høter mye god omtale :) Men Eternal var litt skivebom for min del, kanskje det går bedre i neste omgang.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (1 time siden):

Er det mye hat? Jeg er bare skuffet over retningen de tok med spillet, og likte det forrige bedre. Jeg syns det er saklig bra at franchises igjen lever og høter mye god omtale :) Men Eternal var litt skivebom for min del, kanskje det går bedre i neste omgang.

Eternal er enten eller. Jeg digger det, men ser flere har samme mening som deg. Hva likte du med doom16, som manglet i Eternal? 

Lenke til kommentar
Heiti skrev (2 timer siden):

Eternal er enten eller. Jeg digger det, men ser flere har samme mening som deg. Hva likte du med doom16, som manglet i Eternal? 

Her føler jeg ordtaket "less is more" er gjeldende. Syns det ble for mye "surr" i Eternal, og soundtracket som jeg påpekte låter pung i  forhold, både i dynamikk og kvalitet.

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (3 timer siden):

Kanskje fordi det suger golfballer gjennom hageslanger?

 

 

 

Du elsker souls spillene, hvorfor liker du i eternal? De har Begge den samme brutale, men rettferdige vanskeligheten som tvinger deg til å bli bedre. 

Lenke til kommentar
bat-fan skrev (14 timer siden):

Du elsker souls spillene, hvorfor liker du i eternal? De har Begge den samme brutale, men rettferdige vanskeligheten som tvinger deg til å bli bedre. 

At et spill er vanskelig, betyr ikke nødvendigvis at det er bra. Kall meg old school men jeg liker de gamle doomspillene mye bedre. Doom 3 var også bra, Likte også Doom fra 2016 men liker ikke det her. Man kan ikke sammenligne Eternal med Soulsborne, det er epler og appelsiner. Liker ikke at alt handler om glory kills osv og alt puzzlejumpingen. Har nok kanskje evolvert fra slike hjernedøde fps spill, og Fps spill generelt nesten :) 
 

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar
41 minutes ago, Ghost pirate LeChuck said:

At et spill er vanskelig, betyr ikke nødvendigvis at det er bra. Kall meg old school men jeg liker de gamle doomspillene mye bedre. Doom 3 var også bra, Likte også Doom fra 2016 men liker ikke det her. Man kan ikke sammenligne Eternal med Soulsborne, det er epler og appelsiner. Liker ikke at alt handler om glory kills osv og alt puzzlejumpingen. Har nok kanskje evolvert fra slike hjernedøde fps spill, og Fps spill generelt nesten :) 
 

Er Eternal en ting er det i hvert fall ikke hjernedødt. Fantastisk FPS som tør å stille krav til spillerens ressursstyring og bevegelse. Du kan ha din mening men ser ikke hvor du kommer fra her.

Endret av Z_E0
Lenke til kommentar
3 hours ago, MuffinMatt said:

Hoppet av Doom Eternal når de tvang inn Denuvo/online for å spille SP. Prøvde å få refusjon da dette hadde betydd å hoppe over kjøpet i det store og hele(det fremkom ikke at dette ville bli ett krav ved lansering), men der var ikke Steam enig.

Denuvo er fjernet for år og dag siden.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Ghost pirate LeChuck said:

At et spill er vanskelig, betyr ikke nødvendigvis at det er bra. Kall meg old school men jeg liker de gamle doomspillene mye bedre. Doom 3 var også bra, Likte også Doom fra 2016 men liker ikke det her. Man kan ikke sammenligne Eternal med Soulsborne, det er epler og appelsiner. Liker ikke at alt handler om glory kills osv og alt puzzlejumpingen. Har nok kanskje evolvert fra slike hjernedøde fps spill, og Fps spill generelt nesten :) 
 

Hjernedødt? Søt du 😘 Tydeligt at det blei litt for komplisert for noen ;)

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Selv om jeg likte Doom 2016 bedre så er Doom Eternal fremdeles veldig bra. Noen segmenter er frustrerende (spesielt kubebossen i dlc#1), men mesteparten (kubeboss unntatt) er ganske tilfredsstillende når man får det til. Jeg hadde vært villig til å betale for en dlc til, men det var aldri planlagt og kommer nok ikke.

On topic så er "pga pandemien" verdens dårligste unnskyldning. Når det er sagt så ønsket jeg aldri invasionmode og regner med at de droppet det fordi de innså at det ikke ville være noen som gadd å spille det.

At de erstatter det med Horde-mode er utelukkende positivt for min del, selv om jeg ikke har skyhøye forventninger til det. Kommer nok til å prøve det siden jeg heller ikke har spilt siden den nye RTX-patchen.

Endret av joakimb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...