Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

24 minutes ago, IT-Henrik said:

Hæ...

Det var jo åpen beta (som i åpen for alle) i 3 dager for en måned siden.
Om ikke det teller som å vise gameplay, så vett ikke jeg.

Og om man ikke spilte selv, så finnes det nok av info og klipp på Youtube fra denne beta'en (mye av det har blitt postet her i tråden).
Dette er jo veldig ofte sponset videoer i tillegg, så strengt talt er det markedsføring.
Beta'en er også strengt talt et markedsføringstriks, mer enn det er en beta i ordets rette forstand.

Markedsføring til spillet gir mening i året 2021, og skiller seg ikke negativt ut fra det som er vanlig i bransjen.

 

Du mener den betaen som var 3-4 måneder gammel som hadde hundrevis av bugs? Kalles ikke god markedsføring i så fall :p

Her blir vi dog ikke enig hva som er bra eller dårlig markedsføring av spillet. Vi får se på release hvor bra spillet faktisk er og hvor klart det er for release. Det er ren bingo...

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Raul07 skrev (1 minutt siden):

Du mener den betaen som var 3-4 måneder gammel som hadde hundrevis av bugs? Kalles ikke god markedsføring i så fall :p

Nei, men det er jo en annen sak, og ikke "de har ikke visst gameplay i det hele". 

Lenke til kommentar

Kan skjønne et savn etter mer informasjon som går i dybden. De har jo først blitt røpt mer om mulighetene i portal nå siste måneden. Hazard Zone kom det noe info om før det, men selv om det har blitt fortalt litt hvordan det funker er det jo nærmest vist null av modusen. Lite info generelt om våpen, kjøretøy, attachments, skins, levling, progression og battlepass. 

Som jeg har fått med meg da 😛   

 

Lenke til kommentar
10 hours ago, barezell said:

Kan skjønne et savn etter mer informasjon som går i dybden. De har jo først blitt røpt mer om mulighetene i portal nå siste måneden. Hazard Zone kom det noe info om før det, men selv om det har blitt fortalt litt hvordan det funker er det jo nærmest vist null av modusen. Lite info generelt om våpen, kjøretøy, attachments, skins, levling, progression og battlepass. 

Som jeg har fått med meg da 😛   

 

Akkurat de tingene jeg siktet til, man vet i grunn veldig lite om spillet. Man har fått noe info men generelt er de helt stille så lenge folk ikke klager for mye.

Lenke til kommentar
13 hours ago, barezell said:

Kan skjønne et savn etter mer informasjon som går i dybden. De har jo først blitt røpt mer om mulighetene i portal nå siste måneden. Hazard Zone kom det noe info om før det, men selv om det har blitt fortalt litt hvordan det funker er det jo nærmest vist null av modusen. Lite info generelt om våpen, kjøretøy, attachments, skins, levling, progression og battlepass. 

Som jeg har fått med meg da 😛   

 

Våpen er hvert fall 22 totalt ca på launch. Er vel fire ulike ARs f.eks. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ser ut som Allout Warfare sviver ganske dårlig for en del av de som har hatt tidlig tilgang.
SkillUp har testet litt med RTX3090 og RTX2080TI, og det var jo ikke akkurat veldig imponerende tall han fikk:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...