Gå til innhold

Den neste Cyberpunk 2077-patchen endrer kjøringen og politi-oppførselen


Anbefalte innlegg

12 minutes ago, Alpred93 said:

Folk er negative fordi andre folk på internett har tutet ørene deres ned med hvor fantastisk cyberpunk kom til å være, og hvor fantastiske cd project red er fordi de lagde ett bra spill før. 

Jeg tør påstå at Cyberpunk fortsatt var et fantastisk spill. Det hadde bare mer bugs og problemer enn forventet.

At det ikke kom til å leve opp til hypen kunne vel hvem som helst ha forutsett, gitt den ekstreme hypen rundt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6 hours ago, aidskake said:

Kom nå med en hersens PS5/XSX patch nå da! Så jeg kan få spilt dette jeg også..

Hvis CDPR er i markedet fullt ut så kommer nok next-gen utgaven etterhvert. Først må de stabilisere spillet til alle de som allerede har kjøpt det. Det er nok få som kommer til å kjøpe til next-gen om de ikke først gjør dette uansett. Egentlig har de satt så høye mål med spillet at de burde ha skippet base-utgavene av PS4 og Xbox One. Det jeg tipper er at spillet over tid skaleres ned nok til at det funker på disse maskinene, og dette går direkte imot hvordan det blir å utvide spillet til de kraftige next-gen maskinene. Ray-tracing blir nok rimelig enkelt å fikse, i tillegg til oppløsning (som er dynamisk), så tror ikke du venter forjeves. Uansett har du jo støtte for forrige generasjon på next-gen om du ikke heller vil spille på PC.

Lenke til kommentar

Dette fungerte rett og slett ikke hos meg ukene etter lansering, så elimerte dritten fra nvme'en rimelig kjapt. Hypen for det døde ut og gikk over til raseri og frustrasjon, så rimelig ræva blues der.

Kanskje man én dag kan laste det ned og spille ett ferdig produkt :) Fint å se det kommer fikser og oppdateringer i hvert fall!

Lenke til kommentar

Folk som er negative her viser bare hvor vanvittig lettlurte dem ble, de lot seg lokke av hypetrainet, beit rett på.

Eg kommer garantert til å teste dette spillet, men eg visste at et slikt ambisiøst spill trenger faktisk noen ÅR med polering. De har ikke råd til å bare ruge og ruge, de trenger å få spillet ut, få masse respons.

Veldig glad at Project RED tør å satse stort og gale, så håper eg de fortsetter å patche dette i flere år.

Lenke til kommentar
hatredFan911 skrev (10 timer siden):

Folk som er negative her viser bare hvor vanvittig lettlurte dem ble, de lot seg lokke av hypetrainet, beit rett på.

Vil ikke være så streng mot de. Selv om spillet kunne trengt et år eller to til så var det umulig å vite hvor ille det var på forhånd. Ting kunne vært polert. 

Jeg er ikke negativ. Hadde lett spilt spillet, men det krever for mye for mitt 1080ti så jeg venter nok til neste år. Et år med patcher burde hjelpe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
hatredFan911 skrev (11 timer siden):

Folk som er negative her viser bare hvor vanvittig lettlurte dem ble, de lot seg lokke av hypetrainet, beit rett på.

Synes i grunnen ikke de var lettlurt.. De ble vel heller utnyttet av et maskineri som bevist feilinformerte dem om hvordan opplevelsen kom til å bli. 

De unnlot å vise noen videoer av spillet på konsoller bevist, og de rushet spillet kjapt ut av døren da de viste de kom til å tjene store penger uansett hvordan spillet kom til å se ut for sluttbrukerne. Det er med andre ord svindel, slik jeg ser det.

Jeg kjøpte spillet en gang.. Og refundert det. Var som mange andre veldig hypet på spillet og kjøpte det på ny og spilte igjennom ca. halve storyen før jeg ga meg da jeg ønsker å vente på patching / oppdatering av hardware.

Men å drive å hive hele ansvaret på lettlurte kunder.. Det synes jeg blir helt feil. Det fulle ansvaret ligger på CDPR og deres elendige håndtering av det hele. De burde utsatt spillet til det var ferdig.. Vi fikk et uferdig produkt, rett og slett. 

Men jeg vil si jeg synes mye av spillet er fantastisk.. Jeg liker storyen ganske godt... Og gleder meg til å begynne å spille det når det er litt mer stabilt. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Er i grunn litt glad for at jeg knapt rakk å begynne på spillet før jeg gav opp å få det til å fungere på nye PC'en. Hadde vel bare en 4-5 timer in-game maks, hvor mye tid gikk til fin-tuning av settings. Så jeg føler i grunn at jeg kan begynne på nytt når spillet omsider frister å taes opp igjen :) Kanskje man kan endre på karakteren underveis også da ;)

Synd for CDPR at de dreit seg seg sånn ut, men kanskje en vekker for resten av bransjen..kanskje.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...