Gå til innhold

Bruker du mange faner i nettlesere? Slik gjør Edge fanene mer oversiktlige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen dum idè. Sidan 16:9-skjermar er blitt standard er det ofte ubrukt rom på begge sider av det du les på. Ei ulempe er at menyen skyv innhaldet til høgre så blir det kanskje litt snodig at det blir sentrert til høgre for midt på skjermen. Eg saknar av og til å kunne ha dobbel fanelinje i toppen av Chrome. Er sikkert mogleg med plugin, men vil helst ikkje ha fleire enn naudsynt. I Windows har eg alltid dobbel taskbar og slår av kombinerfunksjonen.

Så sant det lar seg gjere og eg har plass så vil eg unngå å kombinere faner, vindauge eller program. Bruk av fleire Chrome-vindauge er eit alternativ, men ikkje alltid det er så praktisk heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg oppdaget for et par dager siden at du nå kan holde tilbake-knappen inne og få historikk på de forrige sidene du har besøkt. Denne har jeg savnet i Edge! Usikker på om den funksjonen kom tilbake helt nylig eller om det bare var i edge legacy den var borte..

Lenke til kommentar
Zeph skrev (3 timer siden):

Ingen dum idè. Sidan 16:9-skjermar er blitt standard er det ofte ubrukt rom på begge sider av det du les på. Ei ulempe er at menyen skyv innhaldet til høgre så blir det kanskje litt snodig at det blir sentrert til høgre for midt på skjermen. Eg saknar av og til å kunne ha dobbel fanelinje i toppen av Chrome. Er sikkert mogleg med plugin, men vil helst ikkje ha fleire enn naudsynt. I Windows har eg alltid dobbel taskbar og slår av kombinerfunksjonen.

Så sant det lar seg gjere og eg har plass så vil eg unngå å kombinere faner, vindauge eller program. Bruk av fleire Chrome-vindauge er eit alternativ, men ikkje alltid det er så praktisk heller.

Vivaldi-nettlesaren har mange kjekke faneval (https://help.vivaldi.com/desktop/tabs/tab-stacks/). Om du ikkje likar dei, kan bruk av økter vera eit alternativ (https://help.vivaldi.com/desktop/tabs/session-management/).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

+1 for Vivaldi-skryt. Har vært en av mine foretrukne nettlesere for desktop siden første offentlig tilgjengelige versjon. Men at Microsoft later som Vivaldi ikke finnes er kanskje ikke så rart med tanke på markedsandelen, og siden de nå kan late som om de er innovative selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...