Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Sarasin skrev (11 timer siden):

Det ble ikke stabilt det jeg stilte inn i stad, dessverre.

Kjører nå:
Core Voltage: 850mV
Core Clock: 1450 MHz
Memory Clock: 1900 MHz

HWInfo rapporterer 88c på Memory Junction, ellers 60c. Mineren rapporterer 54.9 ved 113W og 60c.

 

edit:
Våknet i dag til en maskin som restarter på litt tilfeldige tidspunkt. Skal jeg da gå opp på strøm, ned på coreclock, eller ned på memoryclock? Burde jeg sette viften til å gå på en satt rpm, eller skal jeg la afterburner kjøre auto?

Prøv å senke core clock. Tror ikke core clock skal ha noe å si for ytelsa. Prøv 1300 og 800mv om det går. Prøv mem clock på 1875. Mitt 5700XT kjørte 1600@850mv stabilt, men fikk det ikke under 850mv så aner ikke hva det hadde greid på f.eks 800mv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MariusJS skrev (2 minutter siden):

Føler den er mest knotete første gang, når du skjønner prinsippene så går det veldig greit

Ja helt sikkert. Var bare bruksanvisning som var dårlige bilder og kinesisk tekst på skruposene. Iwill kunne laget en montering anvisning som en kort video og lagt med en oversettelse på skrue posene. Fikk oversatt med Google oversetter appen sin kamera funksjon. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Kryptodebunker said:

Ja helt sikkert. Var bare bruksanvisning som var dårlige bilder og kinesisk tekst på skruposene. Iwill kunne laget en montering anvisning som en kort video og lagt med en oversettelse på skrue posene. Fikk oversatt med Google oversetter appen sin kamera funksjon. 

Åja, fikk ingen bruksanvisning med min, helt enig i at de kunne gjort den biten mye bedre

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Frank Drebin said:

Det racket der var "IKEA fra helvete" for min del. Tipset til andre som skal bygge det for første gang - tenk veldig nøye gjennom rekkefølgen på ting. F.eks. å sette fast skruer til hovedkort på plata før selve plata skrus fast på ramma.

Jepp, samt skru fast hovedkort også før du har montert resten er ett greit tips imo

Jeg foretrekker også "floating risers"

Lenke til kommentar
Frank Drebin skrev (15 minutter siden):

Det racket der var "IKEA fra helvete" for min del. Tipset til andre som skal bygge det for første gang - tenk veldig nøye gjennom rekkefølgen på ting. F.eks. å sette fast skruer til hovedkort på plata før selve plata skrus fast på ramma.

Ja tror jeg demonterte minst 10 ganger. Forstod ikke psu festene i plexi. Har noen bilder? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...