Mannen1 86 Report post Posted January 24 blured skrev (1 minutt siden): Hvor ofte er det slike frispark går inn? Føler aldri får de inn lenger... Så lenge dårlige keepere som allison står kan de gå inn. Verdens beste hahhaa Quote Share this post Link to post
Tåkefyrste 12442 Report post Posted January 24 Just now, Mannen1 said: Så lenge dårlige keepere som allison står kan de gå inn. Verdens beste hahhaa 😂 Ingen hadde tatt den. 1 Quote Share this post Link to post
Jakobk 3083 Report post Posted January 24 Mannen1 skrev (Akkurat nå): Så lenge dårlige keepere som allison står kan de gå inn. Verdens beste hahhaa Om du vil at folk skal ta deg seriøst, så bør du ikke skrive så mye usaklig 3 Quote Share this post Link to post
Danielzu 14164 Report post Posted January 24 Fornøyd med at vi scorer to ganger jeg. Quote Share this post Link to post
Mr. President™ 4825 Report post Posted January 24 Skulle vært gult nummer 2 på Fabinho der. Gleder meg til å høre på unnskyldningene til Kloppern etter kampen dersom resultatet står seg 1 Quote Share this post Link to post
Jakobk 3083 Report post Posted January 24 Whiteshit skrev (18 minutter siden): Klopp vil vinne en domestic cup? No er det fleire enn forumtrollet vårt som er fulle her ^^ Kan se ut som om han har gitt opp nå da. Origi inn for Firmino Quote Share this post Link to post
Snikpellik 17005 Report post Posted January 24 Liker hvordan AWB stormer med i angrepene på 3-2 med 10 min igjen uten tanke på konsekvens. Alt eller ingenting-type Quote Share this post Link to post
blured 2856 Report post Posted January 24 Alisson er god på å time de løpene sine ut ass. Quote Share this post Link to post
Jakobk 3083 Report post Posted January 24 Mr. President™ skrev (1 minutt siden): Skulle vært gult nummer 2 på Fabinho der. Gleder meg til å høre på unnskyldningene til Kloppern etter kampen dersom resultatet står seg Post match intervjuene til Klopp er alltid et høydepunkt etter Liverpool-tap 2 Quote Share this post Link to post
Jakobk 3083 Report post Posted January 24 blured skrev (Akkurat nå): Alisson er god på å time de løpene sine ut ass. Ja, klasse! Skulle ønske de Gea var bedre på det der. Vår nr. 1 mangler litt på det området i tillegg til feltarbeidet og med ballen i beina. Quote Share this post Link to post
Snikpellik 17005 Report post Posted January 24 (edited) Nå er Rashford tung og sliten. Skulle gjerne sett James komme inn for ham, eller Matic/en forsvarsspiller. Ser ut som det blir Martial Edited January 24 by Snikpellik Quote Share this post Link to post
Whiteshit 570 Report post Posted January 24 Snikpellik skrev (3 minutter siden): Liker hvordan AWB stormer med i angrepene på 3-2 med 10 min igjen uten tanke på konsekvens. Alt eller ingenting-type Heile Liverpool gjorde jo det på 1-0 ^^ Quote Share this post Link to post
Danielzu 14164 Report post Posted January 24 Mr. President™ skrev (4 minutter siden): Skulle vært gult nummer 2 på Fabinho der. Gleder meg til å høre på unnskyldningene til Kloppern etter kampen dersom resultatet står seg Mangel på midtbackspillere selvfølgelig. Må jo gi beskjed til eierne. Quote Share this post Link to post
Jakobk 3083 Report post Posted January 24 Deilig kynisme av Lindelof. Vil se mer av det der. Quote Share this post Link to post
Jakobk 3083 Report post Posted January 24 Forresten vanvittig bra innlegg av Bruno! Også bra avslutning av Cavani. De andre angriperne våre er ikke gode nok på det der. Quote Share this post Link to post
blured 2856 Report post Posted January 24 Ugh, unødvendig spennende med frispark der. Quote Share this post Link to post
Comma Chameleon 7435 Report post Posted January 24 Digg å slå de skikkelig Quote Share this post Link to post