Gå til innhold

Møkk lei av Iphone (Apple)


Gjest

Anbefalte innlegg

Er så lei min iphone.

Kun pga at det finnes ikke noen mulighet for å slå av automatisk avspilling av musikk når jeg kobler den opp mot anlegget i bilen. Apple har da bestemt at jeg MÅ høre på Itunes biblioteket. Men vær så snill Apple, slutt. Jeg bruker nå youtube music, og det må du bare leve med, Apple.

Min neste telefon blir garantert Android. Tipper Sony et eller annet.
Forhåpentligvis kan jeg bestemme selv manuelt hva jeg vil høre på der. Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Hva er beste måte å få brukerstøtte på internett? Du skriver at du forlater <kjent merke> til fordel for <annet kjent merke>, pga følgende mangler. Folk fra <kjent merke> kommer til å strømme til for å forklare hvordan en fikser disse feilene.

Well played.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
henrikwl skrev (18 timer siden):

Dette er en innstilling i bilen og ikke på telefonen. Du kan gå inn på Bluetooth settings i bilen og skru av at den automatisk skal starte å spille når en enhet kobler seg på Bluetooth. 

Takk for tips, har ti tommeltotter når det kommer til teknikk. Men dette må sjekkest ut!

Lenke til kommentar
aomt skrev (44 minutter siden):

I de siste 2 OS heter det "Music" og ikkje itunes. Den går fint an å slette. Du kommenterer ting DU ikke har peiling på?

Du anbefaler trådstarter å slette itunes for å unngå at Apple Music skal starte automatisk. Fortell meg igjen hvorfor det skal hjelpe?

Endret av Sharpings
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sharpings skrev (21 minutter siden):

Du anbefaler trådstarter å slette itunes for å unngå at Apple Music skal starte automatisk. Fortell meg igjen hvorfor det skal hjelpe?

Er du virkelig så dum eller later du som? Les første setning i min forige post, der står allerede svaret på spm ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
aomt skrev (2 timer siden):

Er du virkelig så dum eller later du som? Les første setning i min forige post, der står allerede svaret på spm ditt.

Kanskje det er derfor min ikke starter iTunes/Music for jeg har det avinstallert ser jeg :) Godt poeng å slette det. Ingen bruker det vel uansett. 

Lenke til kommentar
aomt skrev (5 timer siden):

Er du virkelig så dum eller later du som? Les første setning i min forige post, der står allerede svaret på spm ditt.

Jeg må være veldig dum jeg for jeg skjønner virkelig ikke åssen å slette iTunes skal hindre Apple Music i å starte.

Det er Music appen som starter automatisk og spiller musikk. Den har aldri hett iTunes. Den appen har alltid hett Music. Itunes er en helt annen app og ikke problemet til trådstarter i det hele tatt.

Endret av Sharpings
Lenke til kommentar
Sharpings skrev (4 timer siden):

Jeg må være veldig dum jeg for jeg skjønner virkelig ikke åssen å slette iTunes skal hindre Apple Music i å starte.

Det er Music appen som starter automatisk og spiller musikk. Den har aldri hett iTunes. Den appen har alltid hett Music. Itunes er en helt annen app og ikke problemet til trådstarter i det hele tatt.

Helt feil. Før var det ingen "musik"-app i iphone, den het berre "itunes". Same på mac og ipad. Ikke så lenge siden ble forandringer og nå heter den "musik". De som har brukt iphone/mac i 10+ år kaller ofte "musik" for "itunes". 
Ut i fra det, eg går ut i fra at TS mener "musik" når han snakker om "itunes". Avinstallere denne appen vil løse problemet, med mindre TS bruker den daglig da og nekter å bytte til Spotify, f.eks.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...