Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 11


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mannen1 skrev (3 minutter siden):

Uspiselige Chelsea fans som prøver å psyke ut leeds ved ironisk applaus hver gang de sentrer til hverandre. Ikke fair play i min bok 

Chelsea fans og Chelsea som klubb er en klubb totalt blottet for karisma. Ikke overrasket, det er en klubb uten sjel :)

EDIT: Flame pants - ON 😛

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (11 minutter siden):

Uspiselige Chelsea fans som prøver å psyke ut leeds ved ironisk applaus hver gang de sentrer til hverandre. Ikke fair play i min bok 

Supporterne er en del av spillet, den 12 mann. Ser virkelig ikke problemet. Jeg kan snakke mye dritt om Chelsea og supporterne deres men at de prøver å psyke ut motstanderlaget ved ironisk applaus er vel noe av det mildeste jeg kan tenke meg og virkelig ikke noe det er verdt å bruke noe energi på 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (10 minutter siden):

Supporterne er en del av spillet, den 12 mann. Ser virkelig ikke problemet. Jeg kan snakke mye dritt om Chelsea og supporterne deres men at de prøver å psyke ut motstanderlaget ved ironisk applaus er vel noe av det mildeste jeg kan tenke meg og virkelig ikke noe det er verdt å bruke noe energi på 😅

Det er likefult usportslig. Det er ulempen med å bare slippe inn hjemmefans. Motstanderne får ikke muligheten til å forsvare seg. Den 12.mann skal heie frem sitt eget lag, ikke rakke ned på andre. Såklart hvis en av motstanderes menn har gjort noe stygt som å filme, takle stygt, forlatt den andre klubben, sagt noe stygt til dem i media osv er det innafor å bue på en enkeltspiller. Men man ser svært sjeldent hjemmefansen bue ut et helt lag hver gang de rører ballen. 

Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (13 minutter siden):

Det er likefult usportslig. Det er ulempen med å bare slippe inn hjemmefans. Motstanderne får ikke muligheten til å forsvare seg. Den 12.mann skal heie frem sitt eget lag, ikke rakke ned på andre. Såklart hvis en av motstanderes menn har gjort noe stygt som å filme, takle stygt, forlatt den andre klubben, sagt noe stygt til dem i media osv er det innafor å bue på en enkeltspiller. Men man ser svært sjeldent hjemmefansen bue ut et helt lag hver gang de rører ballen. 

Det er veldig mye i fotball som er usportslig og det aller meste foregår ute på banen. Dette her er ikke en dråpe i havet engang. Det er så ikke sak som det kan få blitt i mine øyne. Du er av en annen oppfattelse og det er helt greit det, lov å være uenig 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...