Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Daxify skrev (1 minutt siden):

Bestillte nå for en halvtime ca. 

Okay. Har vel egentlig ikke helt troa på at den kommer i morgen uansett. Tror det sto et eller annet sted at de gikk i mellom ordrene manuelt, og sender de fortløpende over helga. Men det kan sikkert noen som har vunnet loddtrekningen tidligere kanskje besvare. 

Lenke til kommentar
Jaaaahaaa? skrev (På 16.6.2021 den 13.54):

 Mottok oppdatering ifra CDON vedrørende ps 5 digital som jeg bestilte 27.05. 
1. Surt at jeg solgte disc til en kompis pga jeg ville ha digital. 
2. Flere mottok sin digital som bestilte samme dag. 
3. Tok ikke sjansen til å bestille disc nettopp pga jeg hadde en digital på vei. 

image.png.e9bf4bbc7db8e883555e207922938c5c.png

Jeg håper din maskin kommer så snart som mulig, det er jo ikke sikkert den kommer så mye senere enn 30. juni :)

Daxify skrev (På 16.6.2021 den 15.54):

Fikk dette svaret fra Cdon angående min bestilling 7. Juni:

Veldig trist, blir kanskje bare å avbestille...

Hvis du ikke har ombestemt deg, ville jeg heller ventet. CDon har i alle fall bestillinger inne hos leverandøren, selv om disse har blitt forsinket.

Adam313 skrev (På 16.6.2021 den 16.32):

Ville nok anbefalt å vente til den aslåtte datoen 30. Juni med det

Enig, jeg er mer positiv nå enn sda jeg først postet om dette i tråden (jeg tenkte det sikkert var en feil at de hadde bestillingene oppe så lenge. Vi får se når CDon bestillingene kommer.)

LordM8YT skrev (På 16.6.2021 den 21.37):

Min ordre hos Dustin står kun dom bekreftet. Noen som har fått dette oppdatert?

Bestilte 19. November i fjor. Enda ikke fått.

Det kaller jeg tålmodighet! Jeg håper virkelig du får din maskin snart :)

Spartapus skrev (21 timer siden):

Ikke hørt noe om min ordre hos Cdon 07.06. Står fortsatt som behandles.

Om konsollen er forsinket fra leverandøren har da ingenting å si. Det er ikke det samme som om de hadde solgt hundrevis av forhåndsbestillinger som de ikke hadde noen bestilling inne på hos leverandøren.

Samme her, og helt enig :)

ZeDude83 skrev (19 timer siden):

https://platekompaniet.no/spill/playstation-5/PS5bundle55/ 

Ser ut som platekompaniet har bundle tilgjengelig. Har bestilling inne hos cdon, så håper jeg får derfra. 

Synd jeg ikke rakk denne, hade vært best for meg å bestille fra Platekompaniet.

Tarzan93 skrev (19 timer siden):

Noen som har fått vite mer om evnetulelt levering av ps5 disc via cdon? Er fortsatt 14 dager igjen til "release", men merker det stresser meg litt at maxgaming og netonnet har hatt slipp siden 8 juli, da jeg bestilte fra cdon. Egentlig fint det, for det viser kanskje at de snart får leveringen fra sine levrandører, men kjipt å måtte vente ekstra når jeg kunne fått tak i ps5 tidligere. Har snart ferie, så hadde vært digg å hatt den i ferien. Kjipt hvis leveringen blir i midten av juli...

Jeg har ikke spurt de, men ut i fra svarene i denne tråden så er det ikke utenkelig om de kommer i midten av juli. Det er uansett mye bedre enn de tålmodige her som har ventet i 6 måneder.

ZeDude83 skrev (17 timer siden):

Endelig ble det konsoll på meg! også i morra a gitt.. var så heldig å vant elkjøp sin trekkning! Tusen takk til alle som har tipset her inne og lykke til videre til alle som fortsatt leiter. 

Gratulerer! Jeg synes vi kan være litt rause med hverandre og gratulere når en av oss endelig får sin maskin :)

Litraphy skrev (17 timer siden):

Ble en hyggelig gratulasjonsmail fra Elkjøp på meg også 🥳 Så da kan maskinen fra cdon (når enn den dukker opp) bli en hyggelig overraskelse til broren min som aldri får med seg dropp i butikk eller raffles 

Gratulerer til deg også, håper du har det gøy :)

Marl4ever skrev (14 timer siden):

Komplett sender ut nå også. Disk versjon bestilt 7 juni i fjor på vei…

Her snakker vi om tålmodighet. Gratulerer så mye! Jeg bestilte selv fra komplett.no kanskje rundt mai i fjor, men avbestilte og kjøpte xbox istedenfor. Nå tenkte jeg å ha en ps5 til kontoret, så jeg har en bestilling inne hos CDon.

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Baba2 skrev (Akkurat nå):

Tenker det logiske er at de bare legger på de usolgte maskinene til neste trekning.

Tror ofte det kan bli litt surr i saldo hos dem. Fra hva jeg hørte en annen gang så selger de ut alle de har hver trekning. Så tviler på at disse 100+ de skal tilsynelatende ha nå stemmer med virkeligheten. Men selvfølgelig, om noe annet skulle være riktig, så virker teorien din ganske god. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...