Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er dessverre også en av de uheldige som ikke vant denne gangen heller. Med det sagt - gratulerer til dere som vant!

Men hva mener folk med "ekstra kode"? Er det noen som blir trukket to ganger eller no? :S
I så fall, så tar jeg gjerne i mot denne ekstra koden! :) 

Lenke til kommentar
Zonik skrev (2 minutter siden):

Jeg er dessverre også en av de uheldige som ikke vant denne gangen heller. Med det sagt - gratulerer til dere som vant!

Men hva mener folk med "ekstra kode"? Er det noen som blir trukket to ganger eller no? :S
I så fall, så tar jeg gjerne i mot denne ekstra koden! :) 

Er alltids noen som satser på at folk ikke skal benytte koden. Men da skjønner jeg ikke helt poenget med å melde seg på konkurransen heller 🤔

Lenke til kommentar
rolfbj skrev (7 minutter siden):

Er ikkje kode fra Elkjøp knytta til epost-adressen man vant med?

Det sies så, men har lest andre har delt koden, og ordren ble fremdeles fullført og vare levert.

 

Var selv ikke en heldig vinner denne gang :(

Endret av Cissamannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Litraphy skrev (13 minutter siden):

Er alltids noen som satser på at folk ikke skal benytte koden. Men da skjønner jeg ikke helt poenget med å melde seg på konkurransen heller 🤔

Kanskje de selger koden for noen tusen? Ser ikke noen annen grunn at til at det finnes "ekstra kode". Det kan vel umulig skje at noen som vinner trekningen plutselig ombestemmer seg.. Den som har en "ekstra kode" har nok registrert seg i konkurransen med intensjon om å selge den videre antar jeg...

Lenke til kommentar
25 minutes ago, Zonik said:

Kanskje de selger koden for noen tusen? Ser ikke noen annen grunn at til at det finnes "ekstra kode". Det kan vel umulig skje at noen som vinner trekningen plutselig ombestemmer seg.. Den som har en "ekstra kode" har nok registrert seg i konkurransen med intensjon om å selge den videre antar jeg...

Er vel et par som har gitt vekk koden sin. Det er det samme som å gi bort et par tusen kroner til villt fremmede. Noen folk gjør dette f.eks på twitch, så ikke noe galt i det.
Jeg gir bort ting til familie og frelsesarmeen, men gir ikke bort ting til tiggere på internet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk akkurat e-post om at jeg ikke var heldig hos Elkjøp, men litt lenger ned i innboksen lå det en leveringsbekreftelse fra NetOnNet på maskin som ble bestilt i dag tidlig. Virker nesten for godt til å være sant, men krysser fingrene. Takk til de som tipset om at NetOnNet hadde på lager tidligere i dag! 😘

 

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tarzan93 skrev (Akkurat nå):

Jeg vant fra elkjøp i dag, endelig. Har bestilt fra cdon, men vurderer å avbestille der nå. Vet dere noe mer om leveringstid på ps5 disk? 

Var noen som hadde vært i kontakt med cdon som mente at de var forsinket. Men spørsmålet om det gjaldt disc eller digital ble dessverre aldri besvart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Litraphy skrev (12 minutter siden):

Var noen som hadde vært i kontakt med cdon som mente at de var forsinket. Men spørsmålet om det gjaldt disc eller digital ble dessverre aldri besvart. 

Det gjaldt disc. Jeg var også heldig og vant muligheten til å kjøpe fra Elkjøp! Står estimert levering mandag? Stemmer dette, virker for godt til å være sant?

Lenke til kommentar
Daxify skrev (1 minutt siden):

Det gjaldt disc. Jeg var også heldig og vant muligheten til å kjøpe fra Elkjøp! Står estimert levering mandag? Stemmer dette, virker for godt til å være sant?

Nice. Da var vi heldig begge to! Her hos meg står det estimert i morgen. Når bestilte du da? Min ble bestilt 13:20. 

Lenke til kommentar

Siden PS5 har solgt mye mer enn PS4 og det fortsatt selger unna på sekunder og svært liten sjanse på å vinne i konkurranser...... enten så er det sinnsykt stort antall som kjøper for å videreselge for profitt ellers så er PS5 bare mer populær nå i covid tider.  Ser det kom ut 30+ PS5 konsoller for salg på Finn.no etter Elkjøp sendte ut varsel ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...