Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

I reglene for uttrekningen til Elkjøp står det at det er maks en PS5 per husstand. Er det slik at Elkjøp vet hvem jeg bor i hus med? Jeg har jo ikke oppgitt noen adresse.

Litraphy skrev (1 time siden):

Vil også legge til Dustin, Proshop og Kjell og Company.

Til info: Snakka med en meget sympatisk kar på Kjell og Company sin kundeservice, de får ikke noe inn igjen før midten av juli og der er de fleste allerede solgt, sa han.

Edit: Skulle bare legge til at jeg vet dette fordi jeg fikk bestilt på Kjell.com forrige slipp, men fikk, som andre her, beskjed at de hadde solgt flere enn de hadde fått inn og da fikk jeg denne infoen.

Edited by gamby
  • Like 2

bikram skrev (6 timer siden):

CDON:

Den siste oppdateringen vi har mottatt fra leverandøren vår er at vi får den på lageret vårt i juni, men dessverre har vi ikke mottatt mer informasjon når vi i juni mottar leveransen.

Forutsatt at leverandøren er i tide for levering til oss, sender vi den så snart vi kan.

Gjelder dette for alle som har lagt inn bestillinger , både 27 mai, 8 og 7 juli?

• Innsiktsfullt 1

2 hours ago, Tarzan93 said:

Gjelder dette for alle som har lagt inn bestillinger , både 27 mai, 8 og 7 juli?

Jeg bestilte 27 mai og jeg har fått min, så regner med at resterende som bestilte da vil få med den leveringen. :)

• Like 1
  • Heart 1

Enda en trekning fra Elkjøp, ja? Hvorfor ikke? En gang må man vel være en av dem som blir trukket, håper jeg! Er veldig uheldig med PS5 virker det som, er alltid noe som skjer her når jeg ikke sjekker tråden, lol

• Heart 1

Midas24 skrev (1 time siden):

Enda en trekning fra Elkjøp, ja? Hvorfor ikke? En gang må man vel være en av dem som blir trukket, håper jeg! Er veldig uheldig med PS5 virker det som, er alltid noe som skjer her når jeg ikke sjekker tråden, lol

Var uheldig i lange tider selv frem til jeg fikk tips herfra. Plutselig så ordner det seg 👍🏻

1 hour ago, Litraphy said:

Var uheldig i lange tider selv frem til jeg fikk tips herfra. Plutselig så ordner det seg 👍🏻

Ordna seg hvordan? Vant du en plass i en trekning?

Midas24 skrev (6 minutter siden):

Ordna seg hvordan? Vant du en plass i en trekning?

Har vært mange drops her. 

Nizzen skrev (12 minutter siden):

Scalperpris 🤣

Bedre rettigheter da siden det er butikk. Så bedre verdi der enn på finn iallefall.

Litt skuffet over at Gamezone tok scalperpris for PS5. Brukt dem i mange år og ansett dem for å være den beste rendyrkede spillbutikken i Norge. Da er det skuffende at de legger seg så mye over de andre butikkene.

• Heart 1

4 minutes ago, Spartapus said:

Litt skuffet over at Gamezone tok scalperpris for PS5. Brukt dem i mange år og ansett dem for å være den beste rendyrkede spillbutikken i Norge. Da er det skuffende at de legger seg så mye over de andre butikkene.

enig- skuffende.  , men…  det er jo tilbud og etterspørsel så jeg er nesten imponert over at 5 og 6000 har holdt seg så stabilt. det er ikke alle som kan holde marginene til power og elkjøp. 

Sitat

Litt skuffet over at Gamezone tok scalperpris for PS5

Det kunne fort vært mye værre,  bare å se hva de tar betalt for skjermkort......Vi skal bare være glade for at det ikke koster 15K

vigobiten skrev (20 minutter siden):

enig- skuffende.  , men…  det er jo tilbud og etterspørsel så jeg er nesten imponert over at 5 og 6000 har holdt seg så stabilt. det er ikke alle som kan holde marginene til power og elkjøp. 

Det finnes ikke et snev av marginer på konsollene i utgangspunktet, så ja, godt jobbet å holde seg til den anbefalte salgsprisen.

57 minutes ago, CaZpeR said:

Bedre rettigheter da siden det er butikk. Så bedre verdi der enn på finn iallefall.

bedre verdi? 
du har da samme "verdi" når du handler fra en på finn så lenge du får med kvitteringen 

• Like 1

1 hour ago, CaZpeR said:

Hvorfor det? Kjøper jo med kvittering, så 5 års reklamasjon fra butikk.

Zandulah skrev (17 timer siden):

Jeg bestilte 27 mai og jeg har fått min, så regner med at resterende som bestilte da vil få med den leveringen. :)

Jeg bestilte 27 mai også, men min har bare blitt behandlet en stund..