Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litraphy skrev (1 time siden):

Vil også legge til Dustin, Proshop og Kjell og Company.

Til info: Snakka med en meget sympatisk kar på Kjell og Company sin kundeservice, de får ikke noe inn igjen før midten av juli og der er de fleste allerede solgt, sa han.

 

Edit: Skulle bare legge til at jeg vet dette fordi jeg fikk bestilt på Kjell.com forrige slipp, men fikk, som andre her, beskjed at de hadde solgt flere enn de hadde fått inn og da fikk jeg denne infoen.

Endret av gamby
  • Liker 2
Lenke til kommentar
bikram skrev (6 timer siden):

CDON:

Den siste oppdateringen vi har mottatt fra leverandøren vår er at vi får den på lageret vårt i juni, men dessverre har vi ikke mottatt mer informasjon når vi i juni mottar leveransen.

Forutsatt at leverandøren er i tide for levering til oss, sender vi den så snart vi kan.

Gjelder dette for alle som har lagt inn bestillinger , både 27 mai, 8 og 7 juli?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Midas24 skrev (1 time siden):

Enda en trekning fra Elkjøp, ja? Hvorfor ikke? En gang må man vel være en av dem som blir trukket, håper jeg! Er veldig uheldig med PS5 virker det som, er alltid noe som skjer her når jeg ikke sjekker tråden, lol

Var uheldig i lange tider selv frem til jeg fikk tips herfra. Plutselig så ordner det seg 👍🏻

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Spartapus said:

Litt skuffet over at Gamezone tok scalperpris for PS5. Brukt dem i mange år og ansett dem for å være den beste rendyrkede spillbutikken i Norge. Da er det skuffende at de legger seg så mye over de andre butikkene.

enig- skuffende.  , men…  det er jo tilbud og etterspørsel så jeg er nesten imponert over at 5 og 6000 har holdt seg så stabilt. det er ikke alle som kan holde marginene til power og elkjøp. 

Lenke til kommentar
vigobiten skrev (20 minutter siden):

enig- skuffende.  , men…  det er jo tilbud og etterspørsel så jeg er nesten imponert over at 5 og 6000 har holdt seg så stabilt. det er ikke alle som kan holde marginene til power og elkjøp. 

Det finnes ikke et snev av marginer på konsollene i utgangspunktet, så ja, godt jobbet å holde seg til den anbefalte salgsprisen.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...