Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

mullethemekk skrev (19 minutter siden):

Det var ikkje heilt lett å få med seg nøyaktig kva som stod når eg var inne og bestilte i alle fall, då eg var mest oppteken av å i det heile tatt få plass i køen der så kjapt som mogleg. Det står heller ikkje nokon informasjon på bestillings-sida til CDON om mai som leveringsmånad (kun året 2021).

Det sto klart å tydelig under "bestill" knappen at det var levering i Mai. At kundene velger å ignorere det er jo ikke CDon sin feil. Det å mase på kundesenteret i ettertid om kortere levering, og klager på meldingene de får i etterkant er en smule unødvendig. De prøver bare å være så serviceinstillte som mulig.

Tviler på det er en lett jobb med 100vis av kunder som maser og klager på de hver dag.

Edit: det er på tide at moderator går inn og sletter unødvendig klaging. Denne meldingen kan slettes samtidig.

Edited by nocure
  • Heart 1

nocure skrev (13 minutter siden):

Det sto klart å tydelig under "bestill" knappen at det var levering i Mai. At kundene velger å ignorere det er jo ikke NoN sin feil.

Det gjorde det sikkert, men når det går minuttar frå konsollane blir lagt ut til dei er utselde så trur eg det er mange som ikkje les særleg nøye før i etterkant. Mase på kundesenteret om kortere levering er openbart ikkje nødvendig, men må vere lov å orientere seg litt hjå kundeservice. Det er jo tross alt dårleg med informasjon om levering (altså ingen informasjon anna enn 2021) både i ordrebekreftelse og på min side.  Som er nemnt her, det får dei tross alt betalt for. Når tråden her har "fortvilelse" i namnet så må det vere littegrann takhøgde for syting og klaging ;)

Eg bestilte for øvrig ikkje på NoN, så kanskje du snakkar om eit anna slipp.

Er heilt einig med dei som påpeiker at me ikkje burde nemne kundebehandlerar med namn.

Edited by mullethemekk
  • Like 1
  • Heart 2

mullethemekk skrev (5 minutter siden):

Det gjorde det sikkert, men når det går minuttar frå konsollane blir lagt ut til dei er utselde så trur eg det er mange som ikkje les særleg nøye før i etterkant. Mase på kundesenteret om kortere levering er openbart ikkje nødvendig, men må vere lov å orientere seg litt hjå kundeservice. Det er jo tross alt dårleg med informasjon om levering (altså ingen informasjon anna enn 2021) både i ordrebekreftelse og på min side.  Som er nemnt her, det får dei tross alt betalt for. Når tråden her har "fortvilelse" i namnet så må det vere littegrann takhøgde for syting og klaging ;)

Eg bestilte for øvrig ikkje på NoN, så kanskje du snakkar om eit anna slipp.

Er heilt einig med dei som påpeiker at me ikkje burde nemne kundebehandlerar med namn.

Her blingsa jeg. Var CDon jeg mente, og der sto det klart å tydelig at forventet levering var i Mai

Edited by nocure

Det stemmer at det sto forhåndsbestilling 2021 release eller noe, og 30. mai eller hva det var. Men det sto også i e-postvarsel fra dem at de hadde nye PS5 på lager. Det er jo greit å vite, kommer til å bestille fra elkjøp hvis en mot formodning skulle være heldig i dag 🙂

Just now, Blurrp said:

har enda ikke fått muligheten å melde meg på jeg... hvordan får dere det til? xD

Følg elkjop_gaming på insta og skru på varsel, så plinger det i lomma neste gang de fyrer opp påmelding. 

Just now, punchmeintheballs said:

Følg elkjop_gaming på insta og skru på varsel, så plinger det i lomma neste gang de fyrer opp påmelding. 

ah, jeg må lage meg instagram account da tydeligvis xD Tusen takk ^^

Blurrp skrev (Akkurat nå):

ah, jeg må lage meg instagram account da tydeligvis xD Tusen takk ^^

Holder forsåvidt å følge med på denne tråden, blir fort postet når en konkurranse begynner. 

Hunter_ps5_hunter skrev (Akkurat nå):

Ingen mail fra elkjøp ennå :(.

Ikke her heller... Ikke for sent enda, krysser fingrene.

Regner med at null e-post betyr at man får en «beklagelse» og informasjon om digital edition trekning neste uke.... nesten så man gir opp det her 😂

Migaso skrev (Akkurat nå):

Ikke her heller... Ikke for sent enda, krysser fingrene.

Hvor lenge sender de ut «vinnermail»? Ikke sett noe info om det

1 minute ago, Gitarkasse said:

Gratulerer til dere som vant! Ikke fått epost enda, det tipper jeg er dårlige nyheter?

Ikke heller på meg, men det er godt å se at noen får. Det betyr at det er færre å spille imot neste gang ;).