Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

1 minute ago, Msof said:

Regner med at null e-post betyr at man får en «beklagelse» og informasjon om digital edition trekning neste uke.... nesten så man gir opp det her 😂

Tror det er sånn det går ja. Den første trekningen var det noen som fikk epost med at de vant en time etter den første utsendelsen, men ingen rapporter om lignende siden. Men kan jo skje! :D 

1 minute ago, Hunter_ps5_hunter said:

Ikke heller på meg, men det er godt å se at noen får. Det betyr at det er færre å spille imot neste gang ;).

Det er sant! I motsetning til de andre utsalgsstedene så er det ikke de samme personene som får enda en playstation enda en gang. :D 

2 minutes ago, Olllobollooo said:

Huh? Har du bevis? 

Nei, egentlig ikke. Slettet den nå. Men har fulgt med på tråden, og noen har plukket opp playstationer nok til en liten landsby, så 1+1 osv..

Edited by Gitarkasse
  • Like 5

Gitarkasse skrev (2 minutter siden):

Nei, egentlig ikke. Slettet den nå. Men har fulgt med på tråden, og noen har plukket opp playstationer nok til en liten landsby, så 1+1 osv..

Stor familie vettu.

Edited by Mala
  • Like 2

Håper at de som gir bort kodene sine, gir de til noen som enda ikke har klart å få tak i. Og ikke til disse som er på sin 8-9 maskin.

• Heart 1

Conkey skrev (Akkurat nå):

Ingen mail - regner med nok en skuffelse. Jaja. Dekker NESTEN baksmellen på skatten som kom i dag🤮

de gir ut mails til sånn 16 tida

Conkey skrev (1 minutt siden):

Ingen mail - regner med nok en skuffelse. Jaja. Dekker NESTEN baksmellen på skatten som kom i dag🤮

Den er kjip..

• Like 1

Jeg får tilbake rett over 6000 på skatten, så på det som et tegn. Jeg har en Ps5 digital forresten, så om noen av dere som vant i dag er interessert i å bytte (mot mellomlegg), så send meg en PM. :) 

Runepune skrev (2 minutter siden):

Håper at de som gir bort kodene sine, gir de til noen som enda ikke har klart å få tak i. Og ikke til disse som er på sin 8-9 maskin.

Skal gi til en kompis, kan han bestille i sitt navn eller bør jeg bare foreta meg hele bestillingen?

Gitarkasse skrev (Akkurat nå):

Jeg får tilbake rett over 6000 på skatten, så på det som et tegn. Jeg har en Ps5 digital forresten, så om noen av dere som vant i dag er interessert i å bytte (mot mellomlegg), så send meg en PM. :) 

bor du i Oslo?

3 minutes ago, Runepune said:

Det fungerer ikke å gi kode. De er låst til kontoen slik jeg forstod det.