Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

MiRaCL skrev (12 minutter siden):

På en kjøp / salg gruppe jeg på på FB så var det en som la ut 3stk nå til 15k stk. Ikke rart vi andre ikke får når noen kjøper 3-4 stk.

Verste sort avskum dette. 

Fikk nettopp melding fra Bisnode selv, jeg fikk igjennom min ordre 10:39 hos Coop. Så da er det et lite håp folkens. Faktura og levering i butikk hos meg også. Tok ikke sjansen på å knote med kortinfo 😅

Edited by Bobby bob

Groundbreaking-Maize skrev (1 minutt siden):

Oooog melding fra coolshop om at de ikke har konsollen de solgte meg og heller ikke vil holde av en til neste batch.

Så ekstremt kjedelig 😕 

Kigaroth skrev (36 minutter siden):

Da har CoolShop sendt meg melding om at jeg ikke får en PS5 allikevel. De hadde visst kun 250 stykker, og solgte for mange. Trodde virkelig jeg hadde kommet igjennom etter alt tullet hos alle andre sider i dag 😕

image0.thumb.jpg.61a7c55bafe988e9e41f9ac43fdec29d.jpg

Når klokka sto det at orderen din var plassert?

DeviantFractal skrev (2 timer siden):

13:01

Erlendz skrev (2 timer siden):

Når fikk du ordrebekreftelse på mail? Fikk 13.03, men ingen leveringsbekreftelse enda. 

Fikk bekreftelsen fra elkjøp13:02 ikke fått noe epost om sending...

Groundbreaking-Maize skrev (9 minutter siden):

Oooog melding fra coolshop om at de ikke har konsollen de solgte meg og heller ikke vil holde av en til neste batch.

Det aner meg at Coolshop er i ferd med å ta over stafettpinnen fra Komplett om å være hatobjekt nummer én her inne.

Miwinast skrev (29 minutter siden):

Jeg fikk bestilt i morges fra Netonnet, leser at noen har fått mail om usikker levering. Jeg har ikke fått noe. Det står forventet levering til meg 8-15 desember i ordrebekreftelsen.. 

Samme her. Satse på de klarer å følge opp.

1 minute ago, ITtraktor said:

Det aner meg at Coolshop er i ferd med å ta over stafettpinnen fra Komplett om å være hatobjekt nummer én her inne.

I motsetning til Komplett, sa i allefall Coolshop i fra ganske tidlig etter at de solgte for mange. Hadde det ikke vært for at Komplett ikke sa i fra til kundene sine, hadde jeg prøvd andre steder før det var for seint 😕

• Like 1

1 hour ago, samco said:

13k for en C9 55 betalte under 10k for min .

Samme her. For over 1 år siden.

Edited by Theo343

2 minutes ago, Groundbreaking-Maize said:

Ganske seint, så ikke så overraskende. 84887332

Åja. Det er ca 1500 ordre etter en annen her inne, det er ikke bare Ps5 ordre, men nok mange av dem.