Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Robin44 skrev (5 minutter siden):

Jeg er også på evig jakt😂

Samme her også! 
Som spillutvikler selv synes jeg det er veldig trist å ikke ha denne konsollen enda :'D 

Gratulerer til dere som får tak i den!

Endret av Bobbu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523

Er det bare jeg som har fått endret statusen sin på ps5 fra cdon? Min gikk fra behandles til forhåndsbestilt nå nylig til tross for at jeg fikk beskjed den 02.03 at min ordre ble pakket i lageret deres og at den skulle bli sendt ut løpet av denne uken? 

image.png.eb389dcc6a2057534488473bca856bc5.png

Lenke til kommentar
Shhhhhakti skrev (4 minutter siden):

Er det bare jeg som har fått endret statusen sin på ps5 fra cdon? Min gikk fra behandles til forhåndsbestilt nå nylig til tross for at jeg fikk beskjed den 02.03 at min ordre ble pakket i lageret deres og at den skulle bli sendt ut løpet av denne uken? 

image.png.eb389dcc6a2057534488473bca856bc5.png

Var noen her i stad som sa de hadde fått mail om at CDON hadde solgt for mye og måtte kansellere noen ordre. Kjipt når du har fått beskjed om at de sender den denne uken...

Lenke til kommentar
Shhhhhakti skrev (1 time siden):

Er det bare jeg som har fått endret statusen sin på ps5 fra cdon? Min gikk fra behandles til forhåndsbestilt nå nylig til tross for at jeg fikk beskjed den 02.03 at min ordre ble pakket i lageret deres og at den skulle bli sendt ut løpet av denne uken? 

image.png.eb389dcc6a2057534488473bca856bc5.png

Min er også endret til forhåndsbestilt....

Lenke til kommentar
1 hour ago, Shhhhhakti said:

Er det bare jeg som har fått endret statusen sin på ps5 fra cdon? Min gikk fra behandles til forhåndsbestilt nå nylig til tross for at jeg fikk beskjed den 02.03 at min ordre ble pakket i lageret deres og at den skulle bli sendt ut løpet av denne uken? 

image.png.eb389dcc6a2057534488473bca856bc5.png

Min står fortsatt behandles

Edit: forhåndsbestilt nå ☠️

Endret av Bebooooo
Lenke til kommentar
Sindre1996 skrev (6 timer siden):

Var noen her i stad som sa de hadde fått mail om at CDON hadde solgt for mye og måtte kansellere noen ordre. Kjipt når du har fått beskjed om at de sender den denne uken...

Tror Cathrine har et copy/paste svar til alle som lurer for jeg fikk også samme beskjed i går:b at pakken min ble pakket mens vi skrev og den ble sendt ut uka her 😅 alltid stått forhåndsbestilt på meij!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...