Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
el Che skrev (4 minutter siden):

 

Fikk nettopp mail om at den er sendt allerede, 30 min etter bestilling! :)

Kan du forresten spore pakken enda? Når jeg trykker på sporingslinken i mailen får jeg opp at det ikke er noen sendinger med det nummeret. Vet den akkurat ble sendt, men da pleier det hvert fall å stå at postnord har fått informasjon om sendingen men ikke hentet den osv. Bare håper ikke det er noe feil ved sendingen :) 

Lenke til kommentar
Sindre1996 skrev (1 minutt siden):

Kan du forresten spore pakken enda? Når jeg trykker på sporingslinken i mailen får jeg opp at det ikke er noen sendinger med det nummeret. Vet den akkurat ble sendt, men da pleier det hvert fall å stå at postnord har fått informasjon om sendingen men ikke hentet den osv. Bare håper ikke det er noe feil ved sendingen :) 

Har det samme, ingen sporing ennå. Regner med det bare tar litt tid før det evt oppdateres, håper jeg :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker jo som at butikker får inn PS5 nå og da.. Jeg har ingen anelse om hvordan det er med etterslep på de som har forhåndsbestilt?

Er det noen som har noen formening om når markedet er "mettet"? Snakker man til høsten?

Lenke til kommentar
K N skrev (Akkurat nå):

Det virker jo som at butikker får inn PS5 nå og da.. Jeg har ingen anelse om hvordan det er med etterslep på de som har forhåndsbestilt?

Er det noen som har noen formening om når markedet er "mettet"? Snakker man til høsten?

Jeg forhåndsbestilte på Komplett i midten av august. En kamerat av meg gjorde også det i slutten av april og han fikk i forrige uke. Så tror det er en grei kø der

Lenke til kommentar
Just now, K N said:

Det virker jo som at butikker får inn PS5 nå og da.. Jeg har ingen anelse om hvordan det er med etterslep på de som har forhåndsbestilt?

Er det noen som har noen formening om når markedet er "mettet"? Snakker man til høsten?

Har lest at to aktører har uttalt seg at i mars vil de få flere leveranser. cdon og coolshop mener jeg. Ser man på prisene på finn.no så vil jeg annslå til mai eller sommeren

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bobbu skrev (8 minutter siden):

Plommehuset? Har jeg aldri hørt om. Er det en god side?

Selskapet er nyetablert, samme med nettsiden, dvs Oktober 2020. Spørs om de får inn konsoller med det første, de må vel ligge langt ned i bestillingskøen? 

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...