Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quakecry skrev (1 minutt siden):

 

Jeg bare tuller. Er bare lei av å se folk omtrent daglig spørre de samme spørsmålene, og som får de samme svarene hver gang. 

Lættis! 

GreenEldorado skrev (12 minutter siden):

Tror dere det blir noe drop i dag/i løpet av uken? :D

Jeg tror det er høy sannsynlighet for at det kommer noe denne uken. Det var vel en god del drops andre steder i Europa forrige uke, så det er forhåpentligvis kommet mer til Norge også!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Just now, Mojo Wangen said:

Enten er det giddalausheten eller generell mangel på evne til å lese som gjør at det samme spørsmålet stilles om og om igjen her. 

Nesten så moderator burde pinne inn en comment i denne tråden slik at vi kanskje slipper de postene. 

 

 

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Kanelbollemannen skrev (13 minutter siden):

 

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Det er helt greit, men når det samme spørsmålet blir stilt fra første til siste side i denne tråden, og svaret er det samme hele tiden. Da har man ikke lest i tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Runepune skrev (2 minutter siden):

Det er helt greit, men når det samme spørsmålet blir stilt fra første til siste side i denne tråden, og svaret er det samme hele tiden. Da har man ikke lest i tråden.

Fordi forrige ukes svar er jo relevant denne uka også! /S

Ta fingeren av avtrekkeren, anta at de ikke spør deg personlig, og nyt resten av dagen din i fred og ro!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
ekeleee skrev (Akkurat nå):

Fordi forrige ukes svar er jo relevant denne uka også! /S

Ta fingeren av avtrekkeren, anta at de ikke spør deg personlig, og nyt resten av dagen din i fred og ro!

Ingen finger på avtrekkeren her. Ikke noe personlig i dette i det hele tatt, har ikke pekt på noen spesifikke her. Og ikke tar jeg det personlig heller når det kommer sånne spørsmål. Forøvrig nyter jeg arbeidsdagen og det håper jeg resten her også gjør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
42 minutes ago, Kanelbollemannen said:

Håper aller mest på digital denne uka. Har virkelig ikke behov verken lyst på disk.

Når Sony tar 859kr for standardutgaven av Ratchet&Clank Rift Apart på PSstore ser jeg egentlig ikke det forlokkende med konsollen uten diskspiller... Man får 10% på Elkjøp på alle spill, og Platekompaniet og fler har det spillet til 749kr. Klarer man å vente på DNB Superweekend og Mastercard på Power er man nede i 640kr for spillet. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, newman221 said:

Når Sony tar 859kr for standardutgaven av Ratchet&Clank Rift Apart på PSstore ser jeg egentlig ikke det forlokkende med konsollen uten diskspiller... Man får 10% på Elkjøp på alle spill, og Platekompaniet og fler har det spillet til 749kr. Klarer man å vente på DNB Superweekend og Mastercard på Power er man nede i 640kr for spillet. 

Det er salg på spill i PS store også, men ser poenget ditt. Liker bare ikke utseende og lydene fra disk-stasjonen. Har sett flere som rapporterer om det så tar heller å kjører det trygt. Har uansett ikke kjøpt et spill på disk siden Death Stranding.

Lenke til kommentar
18 minutes ago, 9colay said:

Litt utenfor tema, men siden det er en del «eksperter» her.

har denne tv’n: https://icecat.co.ee/en/p/toshiba/46tl963/tvs-46tl963-13859720.html

Er den såpass utdatert at jeg bør vurdere ny tv den dagen jeg får tak i PS5, eller holder den mål?

Du får jo ikke nytte av alle fordelene rundt konsollen. Ville anbefalt ny TV da alle 2020-modellene er på tilbud.

Lenke til kommentar
17 minutes ago, 9colay said:

Litt utenfor tema, men siden det er en del «eksperter» her.

har denne tv’n: https://icecat.co.ee/en/p/toshiba/46tl963/tvs-46tl963-13859720.html

Er den såpass utdatert at jeg bør vurdere ny tv den dagen jeg får tak i PS5, eller holder den mål?

Burde kanskje tatt slike diskusjoner i PS5-tråden så det ikke blir så dårlig stemning her.. Men om tv'n er bra nok kommer helt an på hvilke krav du har da.Om du synes den fungerer fint til TV, film, serier og PS4 fungerer den helt ypperlig til PS5. PS5 er ikke magisk på noe vis. 

PS4 hadde støtte for HDR, PRO-utgaven hadde støtte for 4k@60Hz i noen spill, så der er ingenting annerledes. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kanelbollemannen skrev (59 minutter siden):

Det er salg på spill i PS store også, men ser poenget ditt. Liker bare ikke utseende og lydene fra disk-stasjonen. Har sett flere som rapporterer om det så tar heller å kjører det trygt. Har uansett ikke kjøpt et spill på disk siden Death Stranding.

Det som er så fint med å ha maskinen med optisk drev. Valgfrihet. 

Lenke til kommentar
Kanelbollemannen skrev (54 minutter siden):

Trenger det ikke, er ikke fan av disk lenger. Har ikke kjøpt disk til PC på sikkert 10 år nå😅

PC er  da greit nok. Er vel knapt fysiske spill i butikkene lengre 😛 På konsoll er det såpass mye å spare pluss at eg er fan av fysiske spill, så det er en no-brainer for min del.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Var helt enig om att digital was the way to go, men nar titlar som ghost of tsushima som ar en ps4 tittel fortsatt kostar hela 749kr via playstation store ar jag valdigt glad over att jag fick en disk version. 

Problemet ar ju i grunden att du blir sa kallat "vendor locked in" med digital versionen, far att om Sony nagon gang kommer slappa in nagon 3dje parts store (som du har pa PC)...det kan vi nog bara glomma. 
 

Endret av Goontown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...