Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Vedrørende bestilling hos PK så ser det ut som du kan sjekke status om du logger inn på Klarna Checkout:

image.png.4a9f18eb9b5a5c6f2a9023de1001da6c.png

Om denne statusen samsvarer med ordrestatusen hos PK er jeg ikke så sikker på, men.

• Like 1

Disk på Power, valgte frakt uten problemer, var den del å velge mellom. Dreit meg ut på betaling, valgte feil kort, prøvde ny kort og da gikk det. brukte rundt 5-6 min å gjennomføre kjøpet.

Edited by Maniac

Maniac skrev (1 minutt siden):

Disk på Power, valgte frakt uten problemer, var den del å velge mellom. Dreit meg ut på betaling, valgte feil kort, prøvde ny kort og da gikk det. brukte rundt 5-6 min å gjennomføre kjøpet.

Hadde du kode?

1 minute ago, Maniac said:

Dreit med ut på betaling, valgte feil kort, prøvde ny kort og da gikk det. brukte rundt 5-6 min å gjennomføre kjøpet

Hvorfor ikke bruke autofill/Lastpass/Nordpass for håndtering av kort på nett, så slipper man slikt tull..? 

Men lurt å ta det med klype salt dette her. vil tro at de bare angrer kjøpet eller sender ut når de får neste parti på våren.

2 minutes ago, Zain1 said:

Hadde du kode?

Niks, fikk varsel på Distill. trodde det var en feil, men der lå den...

Edited by Maniac

2 minutes ago, newman221 said:

Hvorfor ikke bruke autofill/Lastpass/Nordpass for håndtering av kort på nett, så slipper man slikt tull..? 

Fordi jeg skulle leke gæren og valgte vipps 🤦‍♂️ Har Dashlane seff...

Nå må power bestemme seg da, var det en feil eller ikke? Har vi ikke hørt kundeservice sagt dette før at det ble lagt ut ved en glipp?

Just now, Zain1 said:

Hvordan? Link på mail fra dem eller netgside

Det er en egen tråd på hvordan Distill funker, den sjekker endringer på nettsider og gir varsel på mobil/nettleser. Altså ingen mail fra power nei, jeg vant ingen konkurranse (var meldt på...)