Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vedrørende bestilling hos PK så ser det ut som du kan sjekke status om du logger inn på Klarna Checkout:

image.png.4a9f18eb9b5a5c6f2a9023de1001da6c.png

Om denne statusen samsvarer med ordrestatusen hos PK er jeg ikke så sikker på, men.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Disk på Power, valgte frakt uten problemer, var den del å velge mellom. Dreit meg ut på betaling, valgte feil kort, prøvde ny kort og da gikk det. brukte rundt 5-6 min å gjennomføre kjøpet.

Endret av Maniac
Skrevet
Maniac skrev (1 minutt siden):

Disk på Power, valgte frakt uten problemer, var den del å velge mellom. Dreit meg ut på betaling, valgte feil kort, prøvde ny kort og da gikk det. brukte rundt 5-6 min å gjennomføre kjøpet.

Hadde du kode?

Skrevet
1 minute ago, Maniac said:

Dreit med ut på betaling, valgte feil kort, prøvde ny kort og da gikk det. brukte rundt 5-6 min å gjennomføre kjøpet

Hvorfor ikke bruke autofill/Lastpass/Nordpass for håndtering av kort på nett, så slipper man slikt tull..? 

Skrevet (endret)
2 minutes ago, Zain1 said:

Hadde du kode?

Niks, fikk varsel på Distill. trodde det var en feil, men der lå den...

Endret av Maniac
Skrevet
2 minutes ago, newman221 said:

Hvorfor ikke bruke autofill/Lastpass/Nordpass for håndtering av kort på nett, så slipper man slikt tull..? 

Fordi jeg skulle leke gæren og valgte vipps 🤦‍♂️ Har Dashlane seff...

Skrevet
Just now, Zain1 said:

Hvordan? Link på mail fra dem eller netgside

Det er en egen tråd på hvordan Distill funker, den sjekker endringer på nettsider og gir varsel på mobil/nettleser. Altså ingen mail fra power nei, jeg vant ingen konkurranse (var meldt på...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...