Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Jeg ser den ennå, men produktsiden finnes ikke. Den blir derimot lag til i handlekurven hvis du trykker kjøp. Synd det er digital versjonen.

Saykin skrev (2 minutter siden):

Jeg ser den ennå, men produktsiden finnes ikke. Den blir derimot lag til i handlekurven hvis du trykker kjøp. Synd det er digital versjonen.

link?

mattis skrev (Akkurat nå):

link?

den er ikke der lenger, sikkert utsolgt, trykket legg til handlekurv men når jeg gikk inn i kassa så var den tom.....faen for noe dritt.

• Like 1

4 minutes ago, Fyr1 said:

Hva ville vært normalpris for PK-bundelen?

4500 (msrp) + 400-500kr ladestasjon + headset verd virklig 400-500kr (til over 1000 kan du kjøpe noe egentlig som er god) + 800 ekstra kontroller

Så tjener de på den en god sum.

Edited by KryssN
glemt ekstra kontroller
  • Like 1

Fyr1 skrev (2 minutter siden):

Hva ville vært normalpris for PK-bundelen?

500 for headsett, og 500 for lader plus ekstra kontroll for 900, med digital konsoll.

Sebben00 skrev (1 minutt siden):

Utsolgt nå hos PK tror jeg. Hadde en i kurven, men fikk ikke lov å betale. Ble sletta fra kurven ved refresh av nettsiden. 

samme her.......frustrert mild sagt...

KryssN skrev (Akkurat nå):

4500 (msrp) + 500 ladestasjon + headset verd virklig 400-500kr (til over 1000 kan du kjøpe noe egentlig som er god)

Så tjener de på den en god sum.

jepp, det er bare for å øke prisen på konsollen uten å få dårlig omdømme. meningen er mann får noe ekstra med bundle eller om konsollen er Limited edition.

• Innsiktsfullt 1

Passe fornøyd med at jeg har fått meg konsoll, og ikke må vente på den komplett-bestillingen min. Som flere har nevnt tidligere, så ble også min flyttet tilbake fra mars til mai. Etter å ha hatt en estimert leveringsdato i mars i lang tid. Bestilt 05/05/2020.

Zain1 skrev (2 minutter siden):

PK sender ting som oftest med helthjem.no - en leverandør som suger. Husker da jeg fikk kjøpt for flere uker tilbake og fikk veldig dårlig kundeservice.

🥶... så det du sier at jeg ikke bør forvente denne leveransen før engang i neste uke?

Masimo skrev (Akkurat nå):

🥶... så det du sier at jeg ikke bør forvente denne leveransen før engang i neste uke?

Vet ikke, en kompis av meg fikk på tide, imens min var nesten en uke sen. De har et veldig dårlig tracking system og kundersevicen er søppel. De kan ikke hjelpe deg med noe angående pakken😂 hvorfor har de kundeservice da. En frekk kar bare la på telefonen, snitcha til PK og de skal ta saken videre med det de gjorde mot meg