Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Just now, Blablablablabla said:

Jeg vil ikke være han dusten, men føler at jeg ikke klarerer å la være. 

Folk trenger jo alt med teskje, alt står klart og tydelig men likevel så er det samme spørsmål om og om igjen. 

Hvordan klarer de det daglige livet? 

My guess; de klarer det ikke :D 

 

JEg også blir oppgitt å se samme spørsmål hvert 3-4 post, men har ikke tatt meg bryet i å svare. Burde vært festet til toppen at man ikke skal spørre siden ingen vet, så kanskje vi slipper 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blablablablabla skrev (2 minutter siden):

Jeg vil ikke være han dusten, men føler at jeg ikke klarer å la være. 

Folk trenger jo alt med teskje, alt står klart og tydelig men likevel så er det samme spørsmål om og om igjen. 

Hvordan klarer de det daglige livet? 

Fordi enkelte har lite å gjøre hjemme og bare vil trolle. Flere brukere som er satt til ignorering nå. Men det er bare å rapportere de inn. Modsene gjør god jobb å holde tråden ryddig. Kudos til dem, forresten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Myst skrev (8 minutter siden):

Ja, de blokker IPen hvis de oppdager unormal trafikk. Så eneste utvei er å bruke VPN eller 4G fra mobilen.

Distill er jo unormal trafikk, hvis samme IP pinger ipen til NoN 2 ganger hver minutt så ser de som DDos? mener å ha lest i denne tråden at noens IP ble bannet av NoN igår eller på søndag? med andre ord, de begynner å bli lei Distill fordi det er unødvendig last på NoN sine servere.

Lenke til kommentar
Billon skrev (4 minutter siden):

Distill er jo unormal trafikk, hvis samme IP pinger ipen til NoN 2 ganger hver minutt så ser de som DDos? mener å ha lest i denne tråden at noens IP ble bannet av NoN igår eller på søndag? med andre ord, de begynner å bli lei Distill fordi det er unødvendig last på NoN sine servere.

Ja, meg blant annet. Skrev flere innlegg om det i går.

mitres skrev (2 minutter siden):

Må starte å blokkerne macen til folk hvis d akal ha noen virkning. Og det gjør  ikke NetOnNet.

Vet ikke hva de gjør men har fortsatt ikke tilgang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
mitres skrev (Akkurat nå):

Må starte å blokkerne macen til folk hvis d akal ha noen virkning. Og det gjør  ikke NetOnNet.

Aer ikke helt lett og fa fram MAC adress nar kommunikationen gar over WAN og det gar dessutom og MACspoofa. 
Dock har troligen dem som blivit blockert kanske blitt det via sin ISP. Da kan man fa dem problem myst namt tidigare. 

Men jag ar litt osaker pa hur destil sin traffik blir att se ut, best case scenario kor den bara javascript nar den forsoker klicka knappen och generar da ikke en request utan kor bara javascript via browsern.
Detta borde ikke generera sa mye stoy. 

Worst case gor den en POST request..detta tror jag sidornas IT admins ar lagom fornojda med og om detta ar fallet ar jag veldigt chockert att ikke fler inte blitt bannade.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Blablablablabla skrev (22 minutter siden):

Jeg vil ikke være han dusten, men føler at jeg ikke klarer å la være. 

Folk trenger jo alt med teskje, alt står klart og tydelig men likevel så er det samme spørsmål om og om igjen. 

Hvordan klarer de det daglige livet? 

Eeh🤔 hvordan setter man på vaskemaskinen, åååh sorry feil tråd 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joda, for all del. Bare fordi skjedde meg, betyr ikke at skjer alle andre. Er ikke nødvendigvis pga Distill heller, kan være noe annet jeg har gjort. Men nå nærmer vi oss off-topic, så setter en strek om banning blokkering og årsaker for min del.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Jeg kan ihvertfall takke Distill og trådstarter i Distill-tråden, for at to maskiner er på vei. (en til nevø altså, jeg selger ikke til overpris på Finn)
Satt med headset, leste nyheter og pling sa det og ny fane åpnet seg med PS5 på lager hos NoN. Fikk varsel så tidlig at jeg klarte å bestille to. Skrev alt manuelt, og brukte to forskjellige kort med bankid på mobil. Betyr vel kanskje at jeg er passe kjapp på tastaturet også (for å skryte litt... ;) )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
mitres skrev (2 minutter siden):

Ja, det høres logisk ut. De sørger for at ingen har tilgang til siden deres når dem slipper slik at de ikke skal få solgt noen enheter.

Ikke sånn jeg mente det heller. Kanskje de forbedrer for ett dropp men de må kaste folk ut av nettsiden pga det. Gir mer mening i hodet mitt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...