Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Underkiller skrev (3 minutter siden):

Er coolshop til å stole på folkens? Ser dem har endel ugne omtaler med at pakker ikke blir levert etc

Aldri hatt noe problemer der.

Skrevet
35 minutes ago, Middelsen said:

Videresalg med gevinst er vel begrenset av en eller annen lov

Det er vel bare konsertbilletter det gjelder? Det er ganske vanlig å selge nye elbiler med 50'000 i påslag. Det er også ganske vanlig å selge hus og leiligheter for mer enn man kjøpte for... 

Skrevet
kaaasen skrev (1 minutt siden):

Er det mulig... har sittet i hele dag, og akkurat når det er muligheter hos Coolshop følger jeg ikke med -_-

Samme...

Skrevet
26 minutes ago, SkyMarshall Arts said:

Endelig. Maskin hos Coolshop.

Da ble det solgt 259 ting på Coolshop(sikkert mye ps5 optisk og digital) fra imellom kl 2:17-2:20. Kjøpte du med en gang den kom tilgjengelig? 

Skrevet

For noen greier! Sto i kø og ventet på tur i ca 25 min, når det var min tur ble jeg bare kastet tilbake til annonse siden hvor det såklart var tomt. For en nedtur!

Skrevet
cuberen skrev (2 minutter siden):

Da ble det solgt 259 ting på Coolshop(sikkert mye ps5 optisk og digital) fra imellom kl 2:17-2:20. Kjøpte du med en gang den kom tilgjengelig? 

Ja står Nov. 19, 2020, 2:17 p.m. på ordren. Var med en gang det ble mulig :)

• Liker 1
Skrevet

Ordre hos Coolshop ble nettopp akseptert, men står ikke noe om når de evt kan sende osv 
noen som har erfaring med coolshop? 

Skrevet
ballerusk skrev (10 minutter siden):

Nei intet nytt på den fronten. Kommer sikkert i 19-20-tiden om jeg skal bruke PS5-kontrolleren jeg fikk tidligere i uken som referanse.

Opprettet observasjonspost fra stua nå! Spotter er den deilige grønne bring trailern

Skrevet
cuberen skrev (6 minutter siden):

Faen, min står på 2.26... 😕 

Blir race mellom Coolshop, Dustinhome og Komplett om hvem som får pengene mine foreløpig!

Skrevet
SkyMarshall Arts skrev (4 minutter siden):

Ja står Nov. 19, 2020, 2:17 p.m. på ordren. Var med en gang det ble mulig :)

Vi satt beredt 😎

• Liker 1
Skrevet
hypotc skrev (1 minutt siden):

Snakket med chatten til Coolshop, de sa at jeg skulle ha den innen 24. desember.

Når bestilte du? Digital eller vanlig utgave? Jeg bestilte Digital der for 30 min siden så lurer på det samme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...