Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Hvis jeg får tak i digital utgaven vil jeg nok prøve å bytte den mot en PS5 (med et par lapper i mellomlegg). Hvis ikke blir den vel brukt for å spille Demon Souls noen dager og så videresolgt for kostpris.

Hater å være en party pooper gang på gang, men må igjen minne om at kjøp og salg ikke lov på forumet, selv om tanken er god kan ikke diskusjon.no som plattform bli brukt til dette. 

• Like 5
  • Innsiktsfullt 2

Evil-Duck skrev (3 minutter siden):

Hater å være en party pooper gang på gang, men må igjen minne om at kjøp og salg ikke lov på forumet, selv om tanken er god kan ikke diskusjon.no som plattform bli brukt til dette. 

Vet du eller noen andre her inne om et annet sted hvor man kan hjelpe hverandre innad i communityet på denne måten slik at man ikke bryter forum-reglene?

Qlimaxboy skrev (1 minutt siden):

Tror dere sjansen er stor for at power slepper imorgen ?

Det et ingen som vet. Tidligere har det vel vært onsdag/torsdag power har sluppet. Bare å følge med i tilfelle 

Qlimaxboy skrev (2 minutter siden):

Tror dere sjansen er stor for at power slepper imorgen ?

Det vet nok bare Power. Men i og med at flere har fått Digital-utgaven, vil jeg nok kanskje tro at de kan slippe alt fra tirsdag til torsdag.

ehspen skrev (4 minutter siden):

Vet du eller noen andre her inne om et annet sted hvor man kan hjelpe hverandre innad i communityet på denne måten slik at man ikke bryter forum-reglene?

Dette blir off-topic og beklager for det, men spør likevel i tilfelle noen andre har kjennskap: Hadde ikke Diskusjon egen Discord-gruppe og mIRC-kanal før?

Stimann skrev (14 minutter siden):

Vil du vinne en Playstation 5? Da må du synge på et 45 sekunders langt klipp som kan havne på sosiale medier.

Hilsen Platekompaniet 

https://www.platekompaniet.no/salg/knutsen-og-ludvigsen/

Anser det som større sjanse å vinne via trekningen til Elkjøp enn en sangkonkurranse hos Platekompaniet med den stemmen min..

takker pent nei til å bli en hit på sosiale medier og samtidig spare Norges befolkning for de sure tonene mine...

• Like 1

Det er veldig fint å se at folk er snille og selger til den vanlige prisen i motsetning til de på finn. Om jeg får to ps5 så selger jeg gjerne videre til den opprinnelige prisen, fordi jeg ønsker at flere kan få den. Jeg betaler også gjerne for den opprinnelige prisen uansett hvilken edition 😁

• Like 1

Voro skrev (1 time siden):

Hvis jeg får tak i digital utgaven vil jeg nok prøve å bytte den mot en PS5 (med et par lapper i mellomlegg). Hvis ikke blir den vel brukt for å spille Demon Souls noen dager og så videresolgt for kostpris.

jeg er ute etter digital, og prøvd å få tak i en siden lanserings dato. så si ifra hvis du er intressert å selge :)

idam skrev (1 time siden):

Det et ingen som vet. Tidligere har det vel vært onsdag/torsdag power har sluppet. Bare å følge med i tilfelle 

De slapp også på tirsdag i desember

Ali55 skrev (33 minutter siden):

Er det fremdeles butikker som selger ps5? Og distill funker bra?

Forventer digital edition hos noen forhandlere denne uken, men ingen vet! Elkjøp har hvertfall loddtrekning som trekkes torsdag

• Like 1