Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 hours ago, MrCradock said:

PS5 jeg fikk bestilt hos Netonnet på torsdag fikk jeg hentet på fredagen. Rimelig kjapt av Postnord. Nå har jeg låst den inn i safen frem til en kompis kommer og henter den.

Men en ting som var litt skummelt. Den var ikke 100 % pakket inn. Hjørnene var åpne, slik at man så at det stod SONY i hjørnene. En observant person ville med en gang sett at det var en PS5. Heldigvis var den låst inn i et skap der jeg skulle hente den, så den lå ikke åpent tilgjengelig.

Akkurat det samme med min PS5. De to på kveldsskiftet på Coop ville gi 10K på stedet haha.

Lenke til kommentar

Kom over denne tråden og syns mange gjør en herlig jobb med å fortelle andre om tilgjengeligheten av konsollen osv. Sikkert ikke noen som vet det, men er det noen av dere som har en anelse på når neste pulje av konsoller kan bli tilgjengelig? Tenker på Disk versjonen først og fremst. 
 

Prøvde å få tak i en konsoll forrige uke, men var så og si umulig, og hadde heller ikke flaksen med meg i Elkjøp sin trekning :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...