Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

beelzemaz skrev (4 timer siden):

Har du fått noe mer informasjon utover dette? Bestilte dagen etter deg, men fortsatt ingen endring i ordren.

Forventet dato var opprinnelig 3.mars. Det hadde ikke vært noen oppdatering på ordren siden midten av desember. 

Ordren ble endret til "reservert (på lager)" i går (fredag) , og deretter sendt fra Komplett noen timer senere. 

Utover dette har det ikke kommet noe mer informasjon i forkant. Jeg har daglig sjekket status siste tiden mtp at diverse butikker så ut til å få inn nye partier. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6 hours ago, Soppeldunk said:

Er det noen her som har bestilt en ps5 på torsdag og fremdeles har statusen «reservert» på Elkjøp? Eller har dere fått de sendt ut allerede?

Elkjøp sa at de skulle gå grundig gjennom ordrene for å passe på at ingen hadde lurt til seg flere enn en konsoll (pga. scalpers) så det er sikkert derfor det tar litt ekstra tid å få sendt dem ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
11 hours ago, PinneSund said:

Forventet dato var opprinnelig 3.mars. Det hadde ikke vært noen oppdatering på ordren siden midten av desember. 

Ordren ble endret til "reservert (på lager)" i går (fredag) , og deretter sendt fra Komplett noen timer senere. 

Utover dette har det ikke kommet noe mer informasjon i forkant. Jeg har daglig sjekket status siste tiden mtp at diverse butikker så ut til å få inn nye partier. 

Digg, grattis! Da havnet jeg vel akkurat utenfor i denne omgang (hvis køsystemet til Komplett funker som det skal). 

Produktanmeldelsen på PS5 Digital Edition hos komplett.no er jo interessant: En som bestilte i juni og fikk den levert før jul.

Lenke til kommentar
Kiddooo skrev (1 minutt siden):

Men jeg selv har status reservert, hva er forskjellen på bekreftet, ubekreftet og reservert?

Det kan jeg dessverre ikke svare på. Jeg spurte i allefall om det var garantert at jeg ville få den selv om statusen var ubekreftet og det skulle jeg. Vil jo tro reservert betyr det samme.

Lenke til kommentar

PS5 jeg fikk bestilt hos Netonnet på torsdag fikk jeg hentet på fredagen. Rimelig kjapt av Postnord. Nå har jeg låst den inn i safen frem til en kompis kommer og henter den.

Men en ting som var litt skummelt. Den var ikke 100 % pakket inn. Hjørnene var åpne, slik at man så at det stod SONY i hjørnene. En observant person ville med en gang sett at det var en PS5. Heldigvis var den låst inn i et skap der jeg skulle hente den, så den lå ikke åpent tilgjengelig.

Lenke til kommentar
18 hours ago, Tor Rasmussen said:

De får inn den med kassettspiller. 😁

Det vi prøver å si er at det er ingen som vet:

Hvilke butikker 

Hvilke utgaver

Hvilken dag

Hvilket tidspunkt 

Hvor mange enheter. 

 

Vi vet ikke! 

Er kanskje femte gang noen forteller han dette...

@Ali1611 det er ingen som sitter med noe inside informasjon her. Alt er bare synsing.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...