Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Joneia skrev (3 minutter siden):

Var kanskje mulig å legge i handlekurv hvis du først trykket legg til handleliste og så legg i handlekurv? 

Jeg forsøkte det når det ennå var 5+st på nettlager. Fikk rød feilmelding med at Playstation ikke kan legges til i handlekurven.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal eg tippe, så var det mulig å legge de til med linken - for de som hadde den. Kanskje var den sendt til ansatte, som takk for innsatsen?

Skrevet
Centy88 skrev (8 minutter siden):

Gikk tom ? Da var det Kjell ansatte da som skaffet lol

Det finnes nok folk som ikke sitter i tråder på diskusjon.no også..

• Liker 1
Skrevet

Mye mulig de solgte de direkte i butikk/ på lageret. Og at ansatte kjøpte de med en gang? Reglene for å ikke selge i butikk gjaldt først og fremst kun for 2020.

• Liker 1
Skrevet
Pære- skrev (2 minutter siden):

De har vel logistikkanlegg i Malmø, så er vel "Sverige" batchen de også har fått av (i likhet med netonnet)

Da får cdon snart inn også da

Skrevet
David_1214 skrev (25 minutter siden):

Den har nok ligget der i ukesvis

Jeg har og hatt ps5 i handlekurven i hele dag på Power. Er noen bundles lengre ned på siden som går å legge i kurven, kan og fjerne tillegget etterpå. Men har ikke fått kjøpt noe, konsollen er ikke på lager står det🤣

Skrevet
2 minutes ago, jaran said:

Jeg har og hatt ps5 i handlekurven i hele dag på Power. Er noen bundles lengre ned på siden som går å legge i kurven, kan og fjerne tillegget etterpå. Men har ikke fått kjøpt noe, konsollen er ikke på lager står det🤣

Hvor finner dere bundle på Power? 

Skrevet
sofamannen skrev (2 minutter siden):

Hvor finner dere bundle på Power? 

På samme side som konsollen med disk, første med spidermann og se flere pakker.

Skrevet

Dukket opp noe på facebook. Kaboma.store  der jeg kunne bestille konsoll fra UK, men virker skummelt for min del😀

Skrevet
8 minutes ago, jaran said:

Dukket opp noe på facebook. Kaboma.store  der jeg kunne bestille konsoll fra UK, men virker skummelt for min del😀

Det er scam, samma som elektronikkmarkedet.com. De bruker samma metode. Begge tar bare bank overføring.

Skrevet

Ser ikke ut som det kommer å skje noe mer i dag. 

Men ganske sikker det skjer noe i morgen, skal til tannlegen igjen. Følg med fra 08:45 😆😆

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...