Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk at jeg misset denne også med noen minutter. Har brukt mer tid (i kroner) på å skaffe meg en PS5 enn hva den koster med stor margin. Kudos til den som postet om Coop her i tråden.

Skrevet
Theo343 skrev (2 minutter siden):

Satt i jobbmøte og gikk glipp av Coop ja, typisk 😛 Siden jeg ikke bruker pagemonitors (av prinsipp). Men for en overpris.

1000 kr ekstra eller mer? Satt i møte selv.

Skrevet
Theo343 skrev (3 minutter siden):

Satt i jobbmøte og gikk glipp av Coop ja, typisk 😛 Siden jeg ikke bruker pagemonitors (av prinsipp). Men for en overpris.

Kan det være Coop skremmer vekk noen av scalperene med den prisen? Jeg betaler gledelig 1000kr mer for en Ps5 til Forhandler kontra Private. :) 

Skrevet
MrCradock skrev (3 minutter siden):

Hvor så du det? Jeg ser ingen nå.

Den er fjernet nå - sikkert utsolgt. Ble lagt ut ca samme tid som Coop.

Skrevet
18 minutes ago, YoloMats said:

Kan det være Coop skremmer vekk noen av scalperene med den prisen? Jeg betaler gledelig 1000kr mer for en Ps5 til Forhandler kontra Private. :) 

Ikke uenig, kommer ikke på tale å kjøpe PS5 av en scalper.

• Liker 3
Skrevet
8 minutes ago, cuberen said:

Nå har Komplett fått inn et parti, iallefall de med 17 des ser det ut som.

Jepp, jeg skulle egentlig ha levering 3. mars, men nå står den som "Reservert (på lager)".

Skrevet
Jarned skrev (4 minutter siden):

Nokon som har høyrd meir ifrå netonnet?

Spent på dette selv. Umulig å få kontakt med kundeservice der. 

På min ordre stod det egentlig levering 8-15 des, så har jeg ikke hørt noe mer.

Skrevet

Helt sykt, kom helt til betalings ID på telefon også lastet betaling, men i steden for å komme til siden som bekrefter at ordren er utført ble jeg  kastet tilbake til handlekurven med feilkode om at produktet ikke finnes på lager lenger. Der tror jeg var nærme å sikre meg en. Hadde vært verdt en tusenlapp ekstra for å ha den i juleferien. Ekstremt bittert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...