Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MarcosMor skrev (26 minutter siden):

Bestilte 13:09 fra elkjøp, fortsatt ikke fått svar og står fortsatt som ubekreftet. Har fått kvittering på mail da for noen uker siden. Noen andre som har fått svar?

Hei. Jeg bestilte kl 13:04 fra Elkjøp og min ordre har stått som "reservert" hele tiden. Har enda ikke fått noe mail om at min ordre er på lager eller er på vei.

Jeg har også lest tidligere på dette forumet at det er i ihvertfall to andre som har "ubekreftet" på sin ordre, men som har fått svar av kundeservice at deres ordre gikk igjennom. 🙂 

Endret av Motta95
Lenke til kommentar
MarcosMor skrev (43 minutter siden):

Bestilte 13:09 fra elkjøp, fortsatt ikke fått svar og står fortsatt som ubekreftet. Har fått kvittering på mail da for noen uker siden. Noen andre som har fått svar?

Bestilte 13.04. Fikk beskjed av elkjøp i går om at den er på vei

Lenke til kommentar
Motta95 skrev (21 minutter siden):

Hei. Jeg bestilte kl 13:04 fra Elkjøp og min ordre har stått som "reservert" hele tiden. Har enda ikke fått noe mail om at min ordre er på lager eller er på vei.

Jeg har også lest tidligere på dette forumet at det er i ihvertfall to andre som har "ubekreftet" på sin ordre, men som har fått svar av kundeservice at deres ordre gikk igjennom. 🙂 

Fikk også svar fra kundeservice for noen uker siden at orderen gikk igjennom, bare lurer på når den evt. vil bli sendt ut, mange som har også fått tilsendt sine konsoller allerede fra elkjøp. Stresser litt se

Lenke til kommentar
MarcosMor skrev (3 minutter siden):

Fikk også svar fra kundeservice for noen uker siden at orderen gikk igjennom, bare lurer på når den evt. vil bli sendt ut, mange som har også fått tilsendt sine konsoller allerede fra elkjøp. Stresser litt se

Jeg har fått mail om at den sendes snart med en link til sporing hos Bring. De har ikke mottatt den hos Bring ennå. Kan tenkes at Elkjøp ikke sender de ut før over helgen, selv om jeg selvsagt håper Bring mottar min i dag så den er her tidlig neste uke. Krysser fingrene for deg og de andre som ikke har fått mail at den kommer i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
BakaBerg skrev (15 timer siden):

Bestilte series X i september og var spent på om jeg fikk den til release 10.11. Fikk samme mld ei lita uke før de sendte den. Fikk den på release dagen. Bare bra erfaringer med cdon!

Takker. Sendte melding til cdon også. Dei sa den blir sendt i dag eller mandag🙂 Så kjekt..

Lenke til kommentar
Fyr1 skrev (24 minutter siden):

Bestilte 13.04. Fikk beskjed av elkjøp i går om at den er på vei

Merkelig at jeg ikke har fått noe mail om at den er på vei eller noe lignende. Ordreren min står oppført kl 1304 på ordrebekreftelse og samme på kvittering.

Eneste mailen jeg har fått utenom er; "Fornøyd med ditt PS5-kjøp?" Der det står også at jeg en av de heldige som vil få konsollen i god tid før jul. 

Lenke til kommentar
Knetten82x skrev (5 minutter siden):

Takker. Sendte melding til cdon også. Dei sa den blir sendt i dag eller mandag🙂 Så kjekt..

Hei! 

 

Jeg har en kamerat som bestilte day 2 release for desember hos CDON. Han bestilte vel 19. september. Ordresiden hans virker ikke hos CDON på akkurat denne maskinen, men han har fått bekreftet skriftlig at den er aktiv selv om den ikke vises. 

 

Er det akkurat denne du har bestilt også? Han har ikke fått svar fra CDON på vei uke, men da kan det jo fort hende den er underveis 🤔

Lenke til kommentar
gondron skrev (6 minutter siden):

Var det slipp på PK og Coop idag?

Var der noen annonsering på det?

Coop hadde et slipp, de kostet 1000kr over veiledningspris. De ble revet bort på noen få minutter. Tror ikke pk hadde noen. Ingen annonsering, men det var noen luringer her som hadde merket at noe var i ferd med å skje siden de hadde aktivert produktsiden for ps5 igjen før de slapp dem ut.

Endret av Diami
Lenke til kommentar
Motta95 skrev (11 minutter siden):

Merkelig at jeg ikke har fått noe mail om at den er på vei eller noe lignende. Ordreren min står oppført kl 1304 på ordrebekreftelse og samme på kvittering.

Eneste mailen jeg har fått utenom er; "Fornøyd med ditt PS5-kjøp?" Der det står også at jeg en av de heldige som vil få konsollen i god tid før jul. 

Da er vi to 😂 Hele playstation salget har vært så rotete blant ulike butikker (og jeg forstår selvsagt at det er pga. andre grunner), forventer i det minste at alle som "fått" konsollen og ordrebekreftelse får mail og utsendingsinfo samtidig. Forundrer meg ikke om elkjøp eller andre butikker bestemmer seg for å sende en mail til noen i de neste dagene der de sier de ikke fikk nok til alle allikevel igjen

Endret av MarcosMor
Lenke til kommentar
Diami skrev (5 minutter siden):

Coop hadde et slipp, de kostet 1000kr over veiledningspris. De ble revet bort på noen få minutter. Tror ikke pk hadde noen. Ingen annonsering, men det var noen luringer her som hadde merket at noe var i ferd med å skje siden de hadde aktivert produktsiden for ps5 igjen før de slapp dem ut.

Er det mulig. Den ene dagen eg ikkje har mulighet å følge opp da skjer det side  19.11... 🤮

Lenke til kommentar
MarcosMor skrev (1 minutt siden):

Da er vi to 😂 Hele playstation salget har vært så rotete blant ulike butikker, forventer i det minste at alle som "fått" konsollen og ordrebekreftelse får mail og utsendingsinfo samtidig. Forundrer meg ikke om elkjøp eller andre butikker bestemmer seg for å sende en mail til noen i de neste dagene der de sier de ikke fikk nok til alle allikevel igjen

Helt enig! 😆 Det kan godt stemme ja! Kanskje vi er i batch nr to på kl 13:00 salget. Hele lanseringen har jo bare våre tull. Samme med RTX 3000 serien. 😂 Men vi skal likevel ikke klage med tanke på alle de andre som må vente opptil flere måneder..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
gondron skrev (11 minutter siden):

Er det mulig. Den ene dagen eg ikkje har mulighet å følge opp da skjer det side  19.11... 🤮

Du slapp falske forhåpninger og uansett så er sannsynlighet for at du hadde fått deg noe liten. Jeg trodde jeg var heldig og så det 3-4 min etter at de slapp dem ut, nettbanken min holdt på prosessere betalingen før jeg ble kastet tilbake til handlekurven med feilmelding om at det ikke var fler på lager allikevel. 

Endret av Diami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...