Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Diami skrev (2 minutter siden):

Helt sykt, kom helt til betalings ID på telefon også lastet betaling, men i steden for å komme til siden som bekrefter at ordren er utført ble jeg  kastet tilbake til handlekurven med feilkode om at produktet ikke finnes på lager lenger. Der tror jeg var nærme å sikre meg en. Hadde vært verdt en tusenlapp ekstra for å ha den i juleferien. Ekstremt bittert. 

Hvor forsøkte du å kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
emilmjac skrev (8 minutter siden):

Det vil selges mer fremover. Bare å følge med, flere og flere butikker får partier inn nå ser det ut som. . Om man ikke har fått noen da kan man takke seg selv - sitter selv med 3 stk nå (Elkjøp, Coop og inkludert venteliste på NetonNet)

Jeg trodde jeg sikret meg en PS5 digital fra Elkjøp i september, men fikk beskjed om at de hadde solgt for mange og at jeg ikke vil få min før jul, siste melding fra dem på mandag var at den ikke kommer før jul allikevel, men 5 januar.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Diami skrev (9 minutter siden):

Jeg trodde jeg sikret meg en PS5 digital fra Elkjøp i september, men fikk beskjed om at de hadde solgt for mange og at jeg ikke vil få min før jul, siste melding fra dem på mandag var at den ikke kommer før jul allikevel, men 5 januar.

Hvilket klokkeslett bestilte du? Jeg skrev nettopp med Elkjøp og han sa først at det stod 5.1. Det viste seg å være feil og sa tilslutt at den vil bli sendt neste uke.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
lakris skrev (7 minutter siden):

Hvilket klokkeslett bestilte du? Jeg skrev nettopp med Elkjøp og han sa først at det stod 5.1. Det viste seg å være feil og sa tilslutt at den vil bli sendt neste uke.

Står kl 10:04 på ordrebekreftelsen, hva med deg?

Endret av Isked
Lenke til kommentar
Deepo skrev (3 minutter siden):

Jeg er litt bekymret for Komplett om dagen. I løpet av en 4 dagers periode har jeg hatt følgende statuser:

Forventet 3.Mars
Forventet 17. Desember
Forventet 3.Mars
Forventet 3.Mai

Ikke godt å vite når denne kommer i posten gitt.

Hvilken versjon har du? Jeg har Digital og min endret seg plutselig til "Behandler kreditt" for to dager siden. I går gikk den tilbake til "Ordre mottatt"

Lenke til kommentar
emilmjac skrev (1 time siden):

Det vil selges mer fremover. Bare å følge med, flere og flere butikker får partier inn nå ser det ut som. . Om man ikke har fått noen da kan man takke seg selv - sitter selv med 3 stk nå (Elkjøp, Coop og inkludert venteliste på NetonNet)

Da er du grunnen til at jeg ikke har klart og kjøpe enda.... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...