Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, ShabbyAbby said:

Regner med at du fikk også bekreftelse på mail?

fikk først av klarna i går
 trodde det var bare noe tull, i dag så fikk jeg mail om at den skulle pakkes og sendes i dag 
fikk melding nå nettopp av postnord om at en pakke er på vei :D 

Lenke til kommentar
RaptorStrike skrev (1 time siden):

Hvorfor har de satt opp prisene? Var det bare på release at Sony bestemte prisen?

Sony/Nordisk Film har ikke satt pris på noe tidspunkt, så det har alltid vært helt opp til butikkene hva de vil selge for. Det ser du på prisen på Series X som har samme pris i USD som PS5, men ofte ligger 500 kroner under.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ilalo skrev (1 minutt siden):

fikk først av klarna i går
 trodde det var bare noe tull, i dag så fikk jeg mail om at den skulle pakkes og sendes i dag 
fikk melding nå nettopp av postnord om at en pakke er på vei :D 

Ok, jeg betalte med bankkort. Fikk vite at de trekker beløpet når de sender ut varen fra lager.
Får håpe at det er en del ordre de må gå gjennom og er bare litt treige med min.

Lenke til kommentar

Det var det jeg tenkte meg, at det vil komme noen få stykker til salgs nå i desember. 
Fikk jo selvfølgelig ikke det med meg i dag. Har ikke lov å bruke privat mobil på jobb og kan heller ikke sitte ved pcen på kontoret hele dagen 😔 oppdaterer alle butikker og sjekker denne tråden så ofte jeg har milighet. Men denne gangen nå skulle jeg ha tatt pause time tidligere 😅

 

noen som bruker prisjakt varsel? Funker det i det hele tatt, har selv på men usikker på om det funker? 
 

Hvis noen vil selge til vanlig pris her, så steller jeg meg i kø :) 

Lenke til kommentar
9 minutes ago, YoloMats said:

Her går det unna! Noen som hvet om det blir lagt ut flere i nærmeste fremtid? 

 

Virker som det har kommet en forsendelse til de fleste butikkene, ville fulgt med på Platekompaniet, Maxgaming, Plommehuset (fant den på prisjakt), evt Netonnet, Power og Elkjøp, men usikker på om de to siste har noe til overs etter forhåndsbestillingene.

Lenke til kommentar
Loek1 skrev (4 minutter siden):

Virker som det har kommet en forsendelse til de fleste butikkene, ville fulgt med på Platekompaniet, Maxgaming, Plommehuset (fant den på prisjakt), evt Netonnet, Power og Elkjøp, men usikker på om de to siste har noe til overs etter forhåndsbestillingene.

Takk for tips :)

 

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...