Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg så de la ut produktbeskrivelse igjen i morges og da voktet jeg siden som en hauk siden det så ut som det har kommet en leveranse til norden:) Ikke noe page-monitor bots eller annet drit her i gården nei.

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, Baba2 said:

Legende! Hva er raskests hos Coop? Hent i butikk eller forsendelse?

Vet ikke, rakk ikke tenkte så det ble hent i butikk på meg. Tror noen tidligere klaget på at det gikk treigere enn å få det på posten...

Skrevet
Groundbreaking-Maize skrev (1 minutt siden):

Pokker er dette slags scalperpriser? Litt ditt hæ?

1000 lapp dyrere, dauer ikke av det. Men skalperne framover kommer til å måtte se seg to ganger i speilet haha

Skrevet (endret)

Faen at det ikke går ann å velge faktura. Sikkert pga scalpers. Er jo blakk fram til den 12 :p 

Edit: Der var alt utsolgt. Gratulerer til dere som fikk, man får bare smøre seg med tålmodighet. Blir nok mye tilgjengelig i januar og utover!

Endret av Quakecry
Skrevet

Hjertet mitt knuses, så det 4 minutt for sent! Haha, jaja kred til den som skriver inn, er jo akkurat slik jeg har lurket for i en måned. I tilfelle noen fikk bestilt en ekstra og også får levert fra Coolshop eller liknende før jul, og i tillegg har moral hvit som snø kjøper jeg gjerne nr. 2. Gjør julen min hvit (ps5-hvit).

Skrevet
1 minute ago, Groundbreaking-Maize said:

Og der bekreftet jaggu coolshop også. Jeg fikk maskin til scalperpris hos coop i tillegg. Noen som har nummeret til coop sin nettbutikk slik at jeg slipper å måtte dra angrerettsdansen i førjulstiden?

hvorfor selger du den ikke bare til normal pris her?

Skrevet
Groundbreaking-Maize skrev (3 minutter siden):

Har mitt fulle hyre med å få tidskabalen til å gå opp. Der ringte jeg og avbestilte. Det dukker vel opp en stk i nettbutikken om kort tid.

Oi oi folkens følg med følg med

Skrevet
Groundbreaking-Maize skrev (21 minutter siden):

Og der bekreftet jaggu coolshop også. Jeg fikk maskin til scalperpris hos coop i tillegg. Noen som har nummeret til coop sin nettbutikk slik at jeg slipper å måtte dra angrerettsdansen i førjulstiden?

Når bestilte du hos Coolshop?

Skrevet (endret)

Hvordan får dere med dere at det blir lagt ut? Sitter dere med auto-refresher på samtlige nettsider eller what? 
Varsel fra prisjakt? 

Endret av iblazeqt
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...