Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Miwinast skrev (31 minutter siden):

Jeg fikk bekreftelse om sending på fredag (i går) fra Netonnet. Nå fikk jeg hentemelding!! Oslo sentrum

Gratulerer! 

Samme her - bortsett fra hentemeldingen. Satser på den kommer før butikken stenger. Oslo sentrum ish her og. 

Miwinast skrev (1 time siden):

Jeg fikk bekreftelse om sending på fredag (i går) fra Netonnet. Nå fikk jeg hentemelding!! Oslo sentrum

Sto det noe annet etter at forsendelsen var ankommet utkjøringsterminal?

Fikk 14k for min for 1 uke siden, de fleste bydde ikke mer enn 10-12k.

De går IKKE for 20.000 +, bare idioter som legger de ut til det

• Like 1

Står fortsatt hos meg, pakken er lastet opp for videre transport.. :( så beggyner å miste trua den kommer i dag, men har også vært borti før at de ikke har registrert alle trinnene, at jeg plutselig får hente melding..

Marci skrev (4 minutter siden):

Står fortsatt hos meg, pakken er lastet opp for videre transport.. :( så beggyner å miste trua den kommer i dag, men har også vært borti før at de ikke har registrert alle trinnene, at jeg plutselig får hente melding..

I Oslo?

BanDanny skrev (49 minutter siden):

Sto det noe annet etter at forsendelsen var ankommet utkjøringsterminal?

Det stod leveringstid 3 dager. Så pluttselig fikk jeg hentemelding

1 hour ago, Northkoreanhaircut said:

12-13k

Fikk også samme beskjed av svoger som forsøkte kjøpe en PS5 til barna. De skulle ha 14 for deres. ( i kveld )

36 minutes ago, Theo343 said:

Fikk også samme beskjed av svoger som forsøkte kjøpe en PS5 til barna. De skulle ha 14 for deres. ( i kveld )

Hva selger krever, er ikke det samme som hva som er salgspris. Jeg spurte en selger tidligere i kveld, og han sa at han hadde bud på 22k. 

Theo343 skrev (1 time siden):

Galskap. Håper folk holder roen og har tålmodighet.

Snikpellik skrev (22 minutter siden):

En kompis kjøpte en for 7000 på Finn, men den var 1) åpnet og 2) selgeren var en veldig snill og ålreit type med god samvittighet.

Heldig!

Prøvd å legge inn bud på 8000,- hos et par annonser. Noen av selgere svarer med at de har allerede bud på 11k mens andre svarer ikke i det hele tatt. Lagt også merke til at enkelte selgere legger ut maskinene på nytt selv etter de har svart at de har bud på X antall kroner. Mye lureri ihht bud fra enkelte, ville jeg tro. 

Flere av annonsene på Finn som har vært ute i godt over en uke no. Tviler også sterkt på de høye budene noen hevder de har fått. Fint å se at mange er tålmodige og ikke kjøper for svindelpris