Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fikk bekreftelse om sending på fredag (i går) fra Netonnet. Nå fikk jeg hentemelding!! Oslo sentrum

Endret av Miwinast
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Miwinast skrev (31 minutter siden):

Jeg fikk bekreftelse om sending på fredag (i går) fra Netonnet. Nå fikk jeg hentemelding!! Oslo sentrum

Gratulerer! 

Samme her - bortsett fra hentemeldingen. Satser på den kommer før butikken stenger. Oslo sentrum ish her og. 

Skrevet
Miwinast skrev (1 time siden):

Sto det noe annet etter at forsendelsen var ankommet utkjøringsterminal?

Skrevet

Står fortsatt hos meg, pakken er lastet opp for videre transport.. :( så beggyner å miste trua den kommer i dag, men har også vært borti før at de ikke har registrert alle trinnene, at jeg plutselig får hente melding..

Skrevet
Marci skrev (4 minutter siden):

Står fortsatt hos meg, pakken er lastet opp for videre transport.. :( så beggyner å miste trua den kommer i dag, men har også vært borti før at de ikke har registrert alle trinnene, at jeg plutselig får hente melding..

I Oslo?

Skrevet
BanDanny skrev (49 minutter siden):

Sto det noe annet etter at forsendelsen var ankommet utkjøringsterminal?

Det stod leveringstid 3 dager. Så pluttselig fikk jeg hentemelding

Skrevet
36 minutes ago, Theo343 said:

Fikk også samme beskjed av svoger som forsøkte kjøpe en PS5 til barna. De skulle ha 14 for deres. ( i kveld )

Hva selger krever, er ikke det samme som hva som er salgspris. Jeg spurte en selger tidligere i kveld, og han sa at han hadde bud på 22k. 

Skrevet
Theo343 skrev (1 time siden):

Fikk også samme beskjed av svoger som forsøkte kjøpe en PS5 til barna. De skulle ha 14 for deres. ( i kveld )

Galskap. Håper folk holder roen og har tålmodighet.

Skrevet
Snikpellik skrev (22 minutter siden):

En kompis kjøpte en for 7000 på Finn, men den var 1) åpnet og 2) selgeren var en veldig snill og ålreit type med god samvittighet.

Heldig!

Prøvd å legge inn bud på 8000,- hos et par annonser. Noen av selgere svarer med at de har allerede bud på 11k mens andre svarer ikke i det hele tatt. Lagt også merke til at enkelte selgere legger ut maskinene på nytt selv etter de har svart at de har bud på X antall kroner. Mye lureri ihht bud fra enkelte, ville jeg tro. 

Skrevet

Flere av annonsene på Finn som har vært ute i godt over en uke no. Tviler også sterkt på de høye budene noen hevder de har fått. Fint å se at mange er tålmodige og ikke kjøper for svindelpris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...