Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gondron skrev (1 time siden):

Har mulitcome ein sakastisk joke eller?
*Snipp*

Ligger ute nå

Har vel klikka helt for de folkene der og litt av noen priser de opererer med ellers på nettsiden deres. Skjønner godt at de ikke ønsker noe konkurranse og håper på det beste at noen faktisk kjøper det.

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

ser det er mange som begynner å få konsollene sine nå. Jeg må få si at jeg er glad på deres vegne. Håper dere koser dere gløgg i hel :)  Den 22 april satt jeg å trykket på siden til komplett, og var ganske fornøyd. Var sikker på at siden jeg var så tidlig ute så ble det konsoll på meg. Det eneste resultatet som kom ut av å bestille der, er at jeg sitter å er litt misunnelig på dere som nå har fått og har på vei haha :)

 

 

Endret av Smultring77
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg bestilte min PS5 den 18. september på Elkjøp og fikk den på releasedagen. Bare flaks at jeg fikk inn en bestilling i september selvfølgelig. Helt på trynet at mange av dere som bestilte PS5 fra Komplett i april ikke har fått en. Problemet er at det har kommet meget begrenset antall maskiner til landet, og noen butikker har forhåndssolgt mange fler maskiner enn de har fått inn, mens andre butikker (som Elkjøp) har nøyd seg med å selge de maskinene de faktisk vet de får og ikke flere.

Det er vel sagt fra Sony-hold at det skal komme flere maskiner til salgs før jul. Satser på at Elkjøp og andre butikker som ikke har tusenvis på venteliste legger ut noen for salg de neste ukene - så flere får muligheten til å få tak i denne konsollen så snart som mulig. 🙂

Endret av djorgen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
33 minutes ago, djorgen said:

Jeg bestilte min PS5 den 18. september på Elkjøp og fikk den på releasedagen. Bare flaks at jeg fikk inn en bestilling i september selvfølgelig. Helt på trynet at mange av dere som bestilte PS5 fra Komplett i april ikke har fått en. Problemet er at det har kommet meget begrenset antall maskiner til landet, og noen butikker har forhåndssolgt mange fler maskiner enn de har fått inn, mens andre butikker (som Elkjøp) har nøyd seg med å selge de maskinene de faktisk vet de får og ikke flere.

Det er vel sagt fra Sony-hold at det skal komme flere maskiner til salgs før jul. Satser på at Elkjøp og andre butikker som ikke har tusenvis på venteliste legger ut noen for salg de neste ukene - så flere får muligheten til å få tak i denne konsollen så snart som mulig. 🙂

Grattis :)

Lenke til kommentar
9 hours ago, Smultring77 said:

ser det er mange som begynner å få konsollene sine nå. Jeg må få si at jeg er glad på deres vegne. Håper dere koser dere gløgg i hel :)  Den 22 april satt jeg å trykket på siden til komplett, og var ganske fornøyd. Var sikker på at siden jeg var så tidlig ute så ble det konsoll på meg. Det eneste resultatet som kom ut av å bestille der, er at jeg sitter å er litt misunnelig på dere som nå har fått og har på vei haha :)

 

 

Hadde enda komplett hatt folkeskikk nok til å informere kjøpere som dere noen dager før det globale "retail preorder" forhåndssalget som Elkjøp stod for her til lands,  fremfor noen dager etter, så hadde situasjonen vært annerledes. Da klarte de fleste som handlet å komme seg rundt scalper bots ol.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
7 hours ago, djorgen said:

Jeg bestilte min PS5 den 18. september på Elkjøp og fikk den på releasedagen. Bare flaks at jeg fikk inn en bestilling i september selvfølgelig. Helt på trynet at mange av dere som bestilte PS5 fra Komplett i april ikke har fått en. Problemet er at det har kommet meget begrenset antall maskiner til landet, og noen butikker har forhåndssolgt mange fler maskiner enn de har fått inn, mens andre butikker (som Elkjøp) har nøyd seg med å selge de maskinene de faktisk vet de får og ikke flere.

Det er vel sagt fra Sony-hold at det skal komme flere maskiner til salgs før jul. Satser på at Elkjøp og andre butikker som ikke har tusenvis på venteliste legger ut noen for salg de neste ukene - så flere får muligheten til å få tak i denne konsollen så snart som mulig. 🙂

Er vel bedre at de som står på venteliste får først så slipper man scalpers problem og konsollene faktisk kommer til personer som faktisk vil beholde den for å spille. Det var nok mer spill entusiaster som forhåndsbestilte med ukjent pris på 9995,- enn scalpers. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...