norsemanGrey Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Er det noen som har noen anbefalinger på hardware for å kjøre pfSense som har 3 eller flere 1Gb nettverks-adaptere?
Gavekort Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Hva med hjemmeserver med en NIC eller to i PCI express portene?
Big_JT Skrevet 19. november 2020 Skrevet 19. november 2020 Sjekk ut Quotom. Kjøpte min fra produsenten på aliexpress med i5-5200U og 8Gb ram med 4Gb porter. Så vidt tatt den i bruk og virker meget god så langt. Litt overkill på prosessor med 1-2% load ved lett bruk, men tenker å teste flere funksjoner ettervært. Fikk ned temperaturen litt også etter at jeg fikk aktivert Powerd.
bmork Skrevet 19. november 2020 Skrevet 19. november 2020 3 hours ago, sk0yern said: mange tips i denne tråden Ja, og ikke så altfor langt ned i den så finner du https://teklager.se/ Som befinner seg i nabolaget sammenlignet med de fleste på aliexpress, og har spesialisert seg nettopp på hardware for pfSense og tilsvarende.
Big_JT Skrevet 20. november 2020 Skrevet 20. november 2020 TLSense boksene er mistenkelig lik Quotom boksene. i5 5200U burken er vel akkurat den samme som jeg fikk tak i direkte fra produsenten på Aliexpress bare til en høvding ekstra. Noe som ikke er så ille når man tar inn det man må anta er bedre support og garanti/reklamasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå