Gå til innhold

iPhone 12-tråden: Spesifikasjoner, tips og råd


Gjest Slettet-404071

iPhone 12  

147 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone 12 ville du ha kjøpt?

    • iPhone 12
      29
    • iPhone 12 Mini
      28
    • iPhone 12 Pro
      41
    • iPhone 12 Pro Max
      49


Anbefalte innlegg

minim skrev (1 time siden):

Fuck.. Nå må man beholde telenor I 4mnd for å få power tilbudet. Den var ny.. Har alltid sagt opp samme dag. 

Er det noen som kjøpte 12 pro i dag med telenor og dnb supertilbud som kan ta bilder og legge ut vilkårene? Dette med at man må være 4mnd hos Telenor kan jeg ikke se noen steder hos DnB. Selgeren hos power sa at man nå ville bli fakturert av dnb for de 20% om man avsluttet aboet før den tid. Jeg kjøpte og betalte, men siden papirarbeidet på aboet var sånn som ble tatt når jeg fikk telefonen har jeg ikke sett vilkårene. Synst det var en snodig form for binding. Det var synd for mange benyttet seg av det sånn som jeg har gjort to ganger i året :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merko skrev (22 minutter siden):

Spør på DNB Chat? De har åpent nå.

De satte ikke de vilkårene i følge han jeg snakket med og det stemmer jo med at det ikke står på nettsiden deres. Han sa jeg måtte høre med telenor om det var i deres vilkår. Jaja får ta 4mnd med dyrt abonnement. En sparer uansett såpass mye på telefonen. Har vel blitt for godt vant med at man kan si det opp på dagen. 

Lenke til kommentar
Merko skrev (1 minutt siden):

Høres mer ut som en selger som vil ha provisjon. 😛 

Får han ikke det uansett da? Jeg har alltid måtte kjøpe med abo, men kan kan ringe inn å si det opp med en gang så får en ikke første faktura engang. Gjorde det senest i sommer når jeg kjøpte xiaomien. Han mente det var misbruk av tilbudet 🙄

Lenke til kommentar
Merko skrev (3 minutter siden):

Ikke om du sier det opp med en gang nei. Var hvert fall ikke slik når jeg jobbet på Elkjøp back in the days. tror man måtte ha abonnement i minst 1 måned eller noe.

Høhø da skal jeg ihvertfall finlese vilkårene. Ikke noen big deal, men Er styr å portere nret nå og så portere til et fornuftig priset abo etter 4mnd igjen. En kan jo ikke ha telenor :p

Lenke til kommentar
1 hour ago, deleder said:

Hva betalte du for telefonen, og hvilket abbo? Har ikke mulighet til å bare stikke innom en butikk, så supert om du gir litt info! :)

For selve telefonen, 12 Pro 256GB så betalte jeg da 11400,-. Hadde bare ett original 3GB abonnement fra før. Har du ett abonnement fra Telenors portefølje så holder det. Er ingen bindingstid på abonnement eller operatørlås på telefonen.

Lenke til kommentar

Hei, vurderer å kjøpe iPhone med supertilbudet. Ser stort sett alle modellene er utsolgt hos power både på nett og i butikk. Er det for mulig for meg å bruke kortet i butikken, bestille en og betale der og da? Og skjønner ikke helt det abo-greiene. Er det samme hvilket man har hatt tidligere, og når tegner man det nye abonnomentet? 😊 Og har det noe å si om jeg bruker mitt kort, men kjøper tlf til noen andre?

 

Ble litt mye spørsmål her, men orker ikke gå på en smell 😅

Endret av konsonor
Lenke til kommentar
4 minutes ago, konsonor said:

Hei, vurderer å kjøpe iPhone med supertilbudet. Ser stort sett alle modellene er utsolgt hos power både på nett og i butikk er utsolgt. Er det for mulig for meg å bruke kortet i butikken, bestille en og betale der og da? Og skjønner ikke helt det abo-greiene. Er det samme hvilket man har hatt tidligere, og når tegner man det nye abonnomentet? 😊 

 

Ble litt mye spørsmål her, men orker ikke gå på en smell 😅

Ja, jeg er 99% sikker på at du kan gå inn å betale og bli satt på liste hvis de ikke har den inne. Etter jeg så annonsnelyden hvor de sier fra dagens portefølje byttet jeg fra medium 3GB til original 3GB. Så har du ett abonnement som ikke er listen opp hos Telenor ville jeg bare gått inn i appen eller ringt dem slik at du står oppført med ett fra dagens portefølje. Jeg tegnet ikke noe nytt abonnement eller signerte på noe som helst slik det har vært tidligere. Som sagt eneste kravet er det jeg nevnte tidligere.

Lenke til kommentar
konsonor skrev (38 minutter siden):

Hei, vurderer å kjøpe iPhone med supertilbudet. Ser stort sett alle modellene er utsolgt hos power både på nett og i butikk. Er det for mulig for meg å bruke kortet i butikken, bestille en og betale der og da? Og skjønner ikke helt det abo-greiene. Er det samme hvilket man har hatt tidligere, og når tegner man det nye abonnomentet? 😊 Og har det noe å si om jeg bruker mitt kort, men kjøper tlf til noen andre?

 

Ble litt mye spørsmål her, men orker ikke gå på en smell 😅

Det går fint å betale i butikken. De hadde kun gull 512gb igjen i min power så jeg bestilte en blå 128gb men da med ukjent leveringsdato. Du må tegne abo med telenor for å få kjøpt telefonen, men det er ikke binding på det. Han i butikken fortalte meg at man fikk faktura på de 20% ene om man avsluttet abo før 4mnd var gått, men det står ikke i noen vilkår jeg kan finne. Spør gjerne når du handler også i tilfelle dette bare var tull fra selger. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...