Gå til innhold

iPhone 12-tråden: Spesifikasjoner, tips og råd


Gjest Slettet-404071

iPhone 12  

147 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone 12 ville du ha kjøpt?

    • iPhone 12
      29
    • iPhone 12 Mini
      28
    • iPhone 12 Pro
      41
    • iPhone 12 Pro Max
      49


Anbefalte innlegg

thescientist skrev (12 minutter siden):

Dersom noen har en link til Telia eller Talkmore som de ikke skal bruke tar jeg den gjerne! :)

Var ikke noe link for å bestille hos Talkmore, er eller var bare å gå til nettbutikken og bestille, med mindre de har endret det nå.

Men hos Talkmore betaler du full pris for tlf er ikke noe binding(du får den 1000kr billigere om du er kunde hos dem allerede)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom noen i Oslo ikke har fått på nett så så jeg at Elkjøp glasmagasinet åpner 8 og har goodiebags til de 50 første som kjøper enten 12 eller pro får goodiebag med bl.a AirPods 2.0. 
 

om det er noen unntak eller krav utenom 50 første la jeg ikke merke til. Aner heller ikke noe om lagerstatus 

Endret av kvakke
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
henrikwl skrev (6 timer siden):

Jeg synes det er ganske imponerende hvor mye kraft vi putter inn i disse små mobilene våre.

absolutt. Det som er enda mer imponerende er jo at det gjøres med fantastisk batteritid samtidig. Jeg tok en rask utregning av dette for noen poster siden opp mot google pixel som kjører en mid-range cpu i tillegg. Mot snapdragon 865 er det enorm forskjell i effektivitet.

Lenke til kommentar
Merko skrev (28 minutter siden):

Hehe, forskjellen der er vel at Samsung trakk tilbake telefonen. Tror du Apple vil trekke tilbake dekselet? p%2FcCekIt6%2Fs%2F23e76b3621dd8645d9394016eec40e643d242e01189cbdfba26ffb29b26f091a.gif?alt=media&token=2c1a799c-619a-434d-b1a9-abd8bc8c5d94

"At least two separate users have received defective cases, per two different Reddit threads." 

"It appears that this is a fairly uncommon issue, and anyone who receives a defective speaker case should be able to get a replacement by contacting Apple Support." 

Hele TO(!) saker er altså rapportert. Så ser man i den originale reddit tråden : 

"Lol! This is funny! You should get another advisor, that one doesn’t know anything haha" 

Hvorpå han som postet bildet svarer:

"I did after. Was told to visit apple store to exchange so I have a case for launch day." 

 

Så, jo de bytter dekselet såklart. Beklager å måtte skuffe deg, men det blir nok ingen note7 reprise. 

Endret av minim
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skal kjøpe en 12 Pro i morgen i butikk (siden jeg får 20% rabatt). Vet ikke om det fortsatt er slik at folk ligger i sovepose får å få tak i nyeste iPhone. Gidder uansett ikke stille meg i kø når de åpner så lurte på hvor lang leveringstid folk tror det vil det være ved bestilling i butikk?

Lenke til kommentar
MacBain skrev (36 minutter siden):

Skal kjøpe en 12 Pro i morgen i butikk (siden jeg får 20% rabatt). Vet ikke om det fortsatt er slik at folk ligger i sovepose får å få tak i nyeste iPhone. Gidder uansett ikke stille meg i kø når de åpner så lurte på hvor lang leveringstid folk tror det vil det være ved bestilling i butikk?

Hvorfor får du 20% rabatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...