Gå til innhold

iPhone 12-tråden: Spesifikasjoner, tips og råd


Gjest Slettet-404071

iPhone 12  

147 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone 12 ville du ha kjøpt?

    • iPhone 12
      29
    • iPhone 12 Mini
      28
    • iPhone 12 Pro
      41
    • iPhone 12 Pro Max
      49


Anbefalte innlegg

Fikk siste de hadde i butikken, deilig med 20% rabatten 😀. Fikk også med et skjermbeskytter til 599,- ved å oppgrader telenor abonnementet. Fikk beskjed om jeg kan nedgradere det etter en måned, så tjente på det også.

Power hadde ikke inne originale dekseler, og det jeg fikke passet ikke ordentlig. Fikk tak i ett Apple ett også det var som hånd i hanske.
 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Megaoctane skrev (21 minutter siden):

Ikke si det høyt til andre, høres ikke særlig macho ut.  
"min nye iPhone til 13.000kr er direkte vond å holde i"

 

Har også hørt at den er vond å holde i over tid, da det er så "skarpe" kanter istedenfor avrundet som andre modeller.

Selv synes jeg den ser noe penere ut med det designet de har i dag, men helt klart viktigere at den er god å holde i.

Lenke til kommentar

Noen som har fått utsendt noe fra Komplett? Bestilte 14:03 i pacific blue 128gb, og først sto det bekreftet levering 23.10 så ubekreftet 25.10 så 20.11 og nå 3. Nov. Ser det står det på alle modellene virker som de ikke har fått inn noen... Bestilte kun der pga jeg hadde 10% rabatt der på en ordre. Begynner også å lure på om de dropper å levere til de som brukte 10% rabatt da de definitivt må tape penger på det... bare en teori håper noen har fått sin fra Komplett hvertfall!

Lenke til kommentar
27 minutes ago, minim said:

Mulig jeg tar feil nå, men jeg tror telenor ikke har lov å ha bindingstid lenger etter et pålegg fra konkurransetilsynet. 

Nei, han sa ihvertfall at jeg bare kunne nedgradere etter en mnd hvis jeg ønsket det. Men, siden skjermbeskytteren kostet 599,- og var gratis hvis jeg betalte 150,- ekstra i en mnd. for ett abonnement med flere GB anbefalte han meg selvsagt det 😀. Kunne spart ytterligere ved å bytte strømleverandør, men syntes det holdt da 😄. 3300,- spart på en ny telefon er en god deal.

Lenke til kommentar

iPhone 12 Pro er helt forferdelig å holde i sammenlignet med min 11 Pro. 

Med deksel er det helt klart bra, men det er jo uansett merkelig. 

Ellers er telefonen veldig bra. Skjermen er sylskarp. Merkbart raskere enn min 11 Pro til sammenligning. Gode høyttalere og endelig brukbar samtalekvalitet. 

Alt i alt veldig fornøyd. Synes dog at det er litt latterlig at det ikke følger med lader. 

 

Lenke til kommentar
MacBain skrev (Akkurat nå):

Du kan jo også prøve ett skin fra dbrand etc. brukte det før. Beskytter jo ikke mot fall, men gjør den mindre glatt å holde i.

Jeg har deksel. Da er det supert. Er bare merkelig der man har designet en telefon som er vond å holde i med spisse kanter. 

Lenke til kommentar
thescientist skrev (2 minutter siden):

Jeg skal kanskje ikke si noe før jeg har holdt i den, men er den ikke lik iPhone 5 da? Synes den var grei å holde i, selv om den var litt kantete. Det spørs jo hvor store hender man har også.

Jeg bestilte min fra Elkjøp 20.10 rundt 22:00. Og den leveres allerede i dag. Den ble klargjort for utkjøring for 15 min siden.

iPhone 5 var en liten telefon så den var fortsatt behagelig. Denne er stor, så kantene som er skarpe havner på sårbare punkter på hendene.

Ganske mange som har det samme inntrykket på Reddit også, men det er jo en vanesak. 

Lenke til kommentar
Megaoctane skrev (3 timer siden):

Du klarer å holde deg i 2 uker til?
Pakk opp telefonen, er den for liten, legg den tilbake i esken og bestill retur.

Har du allerede bestemt deg, så ikke åpne pakken. Kontakt Apple eller hvem det er, og returner telefonen.

 

Jeg går fra en 10 til 12Pro. Den er litt større en Xen i skjermstørrelse, men tålig lik å holde i. Jeg har lyst til å teste litt for å se om det er nok, eller om jeg vil opp en størrelse til.

Det er ikke veldig mye inntrykk man får ved kun å pakke opp telefonen, for så i pakke den ned igjen!

Så et par dager med testing får gå :)

 

Lenke til kommentar
Jesperiano skrev (24 minutter siden):

Blæææ, fikk beskjed fra posten at min «kan» bli forsinket... Hvorfor lanseres Iphone alltid på fredager?

Du må jo ikke få ting send med posten. Nå har de jo lagt om til sporadisk levering så det er litt random om du får den i dag eller om en uke eller så :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...